کد خبر 13951
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

آقا تهرانی:

قانون جمعیت از بهترین کارهای مجلس است

قانون جمعیت از بهترین کارهای مجلس است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از بهترین کارهای مجلس تصویب قانون راهبردی و قابل تقدیر جمعیت است.

به گزارش نمایندگان، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی روز پنجشنبه در نشست تبیینی حکمرانی اسلامی، نظارت همگانی ویژه دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی و مدیران تشکل‌های مردمی مطالبه گر آذربایجان غربی افزود: این قانون ۷۲ ماده دارد.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب یک حکم الهی است، اظهار کرد: نباید تصور کنید یا فکر کنید دلیل اینکه وضع اینگونه است ما کار نکرده‌ایم، نه اینطور نیست چون بودجه یک روز «بی بی سی» برای برنامه‌سازی در این بخش برابر با بودجه کل کشورمان است.

حجت الاسلام آقا تهرانی ادامه داد: در جامعه افرادی از هر طیف اعم از جاسوس، منافق و افرادی مثل خاوری و همچنین افرادی چون عمار و یاسر و عمرو عاص وجود دارد مگر زمان نبی مکرم اسلام (ص) اینگونه نبود؟

وی اضافه کرد: در داستان فوت خانم مهسا امینی، ۸۰۰ میلیون بار نام این خانم در «تیک تاک» آورده شد چون دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی کار می‌کند و قسم خورده است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از وقتی که امام راحل شعار مرگ بر آمریکا و نه شرقی و نه غربی سر داد دشمن همچنان کار می‌کند و پس از گذشت ۴۴ سال نقاط قوت و ضعف ما را بیشتر شناخته است.

وی با تاکید بر پرهیز از صحبت‌های یاس آور تاکید کرد: اینگونه سخنان برخلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام آقا تهرانی با ذکر مثالی وقتی در کلاس درس مراحل اولیه و سخت پشت سر گذاشته می‌شود مرحله بعدی موفقیت است، گفت: بنابراین در جامعه نیز هرچقدر سختی‌ها پشت سر گذاشته شود نشان این است مراحل قبلی با موفقیت طی شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: دولت، دستگاه ها و همچنین مردم در مقوله حجاب وارد شوند.

جمعیت و فرزند آوری، ایجاد بسترهای لازم برای مقوله جمعیت، اشتغال زایی، بها دادن به نیروهای انقلابی، فروش لباس‌های نامناسب، مدارس غیر انتفاعی و عدم بهره مندی خانواده‌های دیگر از این مدارس به دلیل هزینه های بالا، فعالیت برخی مراکز فروش لباس با محوریت لباس های نامتعارف خارجی و تاثیرات نامطلوب این لباس‌ها بر روی نوجوانان و جوانان، مشکلات فرهنگیان و تاثیر مشکلات اقتصادی و معیشتی بر رفتار مردم از جمله نظرات، پیشنهادات و مطالبات اعضای حاضر در همایش بود.

منبع:ایرنا 

انتهای پیام 

کد خبر 13951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =