کد خبر 14503
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

طباطبایی نژاد:

رسانه مهم‌ترین ابزار دشمن علیه انقلاب اسلامی است

رسانه مهم‌ترین ابزار دشمن علیه انقلاب اسلامی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمن از ابزارهای مختلفی برای ضربه زدن به ما استفاده می‌کند، اما من فکر می‌کنم بیشترین ابزاری که دشمن بر علیه ما استفاده می‌کند، رسانه است.

به گزارش نمایندگان ما، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفتگو با برنامه «گفته‌های ناگفته» رادیو تبیین اظهار کرد: چیزی که امروز بیش از هر چیز دیگری به ما لطمه می زند کمتر گفتگو کردن با مردم است، ما کمتر مسائل کشور را با مردم در میان می‌گذاریم و کمتر فرصت‌ها و تهدیدها را به اطلاع مردم رسانده ایم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که امپریالیسم جهانی با رسانه و تبلیغ، سیطره خودش را گسترش می‌دهد و تنها راه مقابل با جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمن جهاد تبیین است، که در این راه گام‌های موثری برداشته شده و افرادخوبی در این زمینه فعالیت می‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: جهاد تبیین به این معنا نیست که ما نقصی نداریم یا نقص‌های کمی داریم، بلکه به این معناست که باید برای مشکلات موجود راه حل پیدا کرد، بقیه هم این مشکلات را دارند، همان طور که ما فرصت‌هایی داریم که مغفول مانده است. همه این‌ها را باید برای مردم گفت و تبیین کرد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه دشمن با ناامیدی و یاس آفرینی می‌خواهد ما را از پیشرفت باز دارد گفت: ما قدم‌های زیاد در راه پیشرفت برداشته ایم، اما هنوز تا گام آخر فاصله داریم، باید به نسل جوان و مردم بگوییم پله چندم بودیم و الان پله چندم هستیم، و به تناسب آن چقدر پیشرفت کردیم و چقدر مانده تا به جایگاه مطلوب برسیم. ما با این استقلالی که امروز داریم و بدون وابستگی به شرق و غرب توانستیم در این مسیر پیشرفت قدم بگذاریم و هر روز امید داریم که سرعت این پیشرفت بیشتر شود.

وی گفت: دشمن از ابزارهای مختلفی برای ضربه زدن به ما استفاده می‌کند، از ابزارهای تحریم، فرهنگ، اقتصاد، امنیت و ... علیه ما استفاده کرده است. من فکر می‌کنم بیشترین ابزاری که دشمن بر علیه ما استفاده کرده و می‌کند رسانه است. دشمن با رسانه هایش تلاش دارد واقعیت‌های جامعه را وارونه جلوه بدهد تا ناامیدی در جامعه رخنه کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه از ابتدای انقلاب ۲۰ شبکه فارسی زبان فعالیت می‌کردند و هم اکنون این عدد به ۲۰۰ شبکه رسیده است عنوان کرد: با این همه هزینه‌های هنگفت ایجاد شبکه‌های ماهواره ای، چرا این همه شبکه فارسی زبان علیه ایران به صورت قارچ گونه تاسیس شده است؟ هزینه‌ی این‌ها را چه کسانی تامین می‌کنند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد بیان کرد: همه این‌ها نشان می‌دهد دشمن از ابتدای انقلاب تا امروز روی ناامید کردن مردم کار کرده است، تا مردم از انقلاب زده شوند، برای اینکه بتواند مردم را کم کم از انقلاب دلسرد کند.

انتهای پیام

کد خبر 14503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =