کد خبر 14731
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

نظری:

۱۶ هزار نیروی شورای حل اختلاف سریع‌تر تعیین تکلیف شوند

۱۶ هزار نیروی شورای حل اختلاف سریع‌تر تعیین تکلیف شوند

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف ۱۶ هزار نیروی شورای حل اختلاف توسط دولت و مجلس شد.

به گزارش نمایندگان،  سیدغنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از ریاست جمهوری برای فعالیت های حوزه سیاست خارجی، تعامل با همسایگان و تلاش برای احیای برجام و گسترش رابطه با عربستان تشکر می کنم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی ضمن اشاره به بیانات امام خمینی درباره این شهید مبنی بر اینکه بهشتی یک امت است، گفت: اتهام، افترا و تهمت و بدگویی نهایت تلاش انسان های عاجز است که شهید بهشتی هم از این موضوع در امان نبود.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی همچنین فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به قضات و کارمندان دادگستری های خلخال و حوزه انتخابیه‌اش تبریک گفت و عنوان کرد: از دولت و مجلس می خواهم در راستای جبران خدمات این عزیزان که با حقوق بسیار پایین کار می کنند تلاش وافر داشته باشند.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس نسبت به تعیین تکلیف ۱۶ هزار نیروی شورای حل اختلاف اقدام کند، چراکه این افراد با بالای ۱۰ سال خدمت با دو میلیون حقوق کار می کنند. طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت که تبعیض آشکار و ناروا را در پرداخت ها از بین می برد در پله آخر قرار دارد، لذا مجلس این قدم آخر را محکم بردارد و نگذارد عده ای که نمی خواهند این کارکنان سر و سامان بگیرند به هدفشان برسند و این طرح ساماندهی که ایرادات آن اخیرا برطرف شده در مجلس به سرعت تصویب شود.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی خواستار شروع عملیات اجرایی تونل خلخال – اسالم از سوی وزارت راه و شهرسازی شد و گفت: در راستای تعریض این پروژه، پرداخت اعتبار ۱۰۰ میلیارد قابل تقدیر است و همچنین در خصوص پروژه قطعه دوم هشتجین- سرچم که ۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته تسریع شود.

نظری خانقاه با اشاره به موضوع انتقال آب به دشت اردبیل، بیان کرد: سد کوثر با ۸۵ میلیون تخصیص شروع شده بود الان به ۵۵ میلیون رسیده است، دلیل اصلی آن چیست؟ عدم تخصیص آب سدهای تعریف شده چیست؟ چرا وزارت نیرو در این باره احساس مسئولیت نمی کند؟ کاهش پایاب سد کوثر از ۱۲ هزار هکتار به سه هزار هکتار یعنی دولت محلی برنامه اساسی برای انتقال آب غیر حوزه ای ندارد، این موضوع مردم را نگران کرده است.

انتهای پیام

کد خبر 14731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =