کد خبر 15481
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

ناصری‌نژاد در گفتگو با نمایندگان مطرح کرد

قطع چند روزه آب شرب در روستاهای شادگان/ بی مسئولیتی برخی‌ها کار دست مردم داد! 

قطع چند روزه آب شرب در روستاهای شادگان/ بی مسئولیتی برخی‌ها کار دست مردم داد! 

نماینده مردم شادگان در مجلس از قطع آب روستاهای این شهرستان در روزهای گذشته خبر داد و گفت: این قطعه آب فقط به خاطر ناهماهنگی بین اداره آب و برق و اداره آب و فاضلاب بوده است!

حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان، گفت: آب تعداد قابل توجهی از روستاهای اطراف شهرستان شادگان در روزهای گذشته قطع شده است. 

وی افزود: این قطعی آب نه به خاطر مشکل شبکه بلکه تنها به خاطر عدم و هماهنگی بین اداره آب و برق و اداره آب و فاضلاب بوده است!

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اداره آب و برق و اداره آب و فاضلاب مسئول، توزیع آب هستند و وقتی موضوع قطع آب را پیگیری می‌کنیم آب و برق می‌گوید که من آب مورد نیاز را تولید کرده و وقتی هم که به آب و فاضلاب مراجعه می‌شود می‌گویند که آب مورد نیاز از طرف آب و برق به ما داده نشده و کمبود در تولید آب داشته‌ایم.

ناصری نژاد خاطرنشان کرد: مسئله دیگر این است که در ایام قطعی آب شرب حتی تانکرهای آبرسان هم در روستاهای حومه شادگان حضور نداشته‌اند و آب از طریق تانکر هم به مردم رسانده نشده است!

وی افزود: این گونه اتفاق ‌ها که تنها به خاطر عدم هماهنگی دستگاه‌ها می افتد، اگر بر اثر بی‌دقتی ادامه پیدا کند می‌تواند بحران‌های اجتماعی و امنیتی برای استان و کشور ایجاد کند و لذا ما نباید با بی‌دقتی‌هایمان باعث بروز مشکلات جدی و بحران‌ها برای جامعه و کشور شویم. 

انتهای پیام

کد خبر 15481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =