کد خبر 16141
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

علیزاده:

خطای راهبردی دشمنان مساوی با نابودیشان است

خطای راهبردی دشمنان مساوی با نابودیشان است

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: رونمایی از تسلیحات جدید نظامی و دفاعی ایران به دنیا نشان می دهد دیگر دوران بزن و در رو از سوی دنیای استکبار خصوصا آمریکایی ها به پایان رسیده است.

به گزارش نمایندگان، علی اکبر علیزاده برمی با اشاره به اهمیت رونمایی از دستاوردهای جدید نیروهای مسلح کشورمان در مراسم رژه نظامی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: روند توسعه و پیشرفت در بومی سازی تجهیزات مورد نیاز برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته دارای شتاب بوده لذا امروز شاهد فتح قله های مرتفع این عرصه هستیم. 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دکترین دفاعی ایرانی جنبه بازدارندگی دارد، اظهار کرد: بر این اساس هر چند وقت یکبار شاهد رونمایی از تجهیزات و تسلیحات در حوزه های پهپادی و موشکی هستیم که کمتر کشوری دارای دانش ساخت آنها است.

وی با بیان اینکه رونمایی از تسلیحات جدید نظامی و دفاعی ایران به دنیا نشان می دهد دیگر دوران بزن و در رو از سوی دنیای استکبار خصوصا آمریکایی ها به پایان رسیده است، ادامه داد: در واقع دشمنان مردم ایران و مستضعفان، خصوصا رژیم صهیونیستی باید بدانند اگر دچار خطای محاسباتی و راهبردی شوند، از بین خواهند رفت و اگر یک آسیب بزنند، ده برابر آن دچار آسیب خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان باید اذعان کرد اگر امروزه در غرب آسیا شاهد امنیت هستیم، این مهم در گرو توانمندی دفاعی و نظامی ایران است زیرا جمهوری اسلامی اجازه نمی دهد که این منطقه دچار ناامنی شود؛ به عنوان مثال مشاهده شد که گروه تروریستی داعش به عنوان دست پرورده آمریکا با اقدامات ایران از بین رفت.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان نباید فراموش کرد جبهه مقاومت نیز با الگوگیری از شعار "ما می توانیم ملت ایران" توانسته قوی شود و دسیسه های محور غربی-عبری را یکی پس از دیگری خنثی سازی کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 16141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =