کد خبر 16258
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

آصفری:

عملیات «طوفان‌الاقصی» نشانه توانمندی جبهه مقاومت است

عملیات «طوفان‌الاقصی» نشانه توانمندی جبهه مقاومت است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: عملیاتی که امروز از سوی جبهه مقاومت با عنوان طوفان‌الاقصی آغاز شده، نشانه توانمندی جبهه مقاومت و در پاسخ به جنایاتی است که رژیم صهیونیستی انجام داده است.

به گزارش نمایندگان، محمدحسن آصفری  با اشاره به عملیات «طوفان‌الاقصی» جبهه مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم صهیونیستی دیگر ماهیت خود را در سطح دنیا از دست داده است، گنبد آهنینی که در گذشته مطرح بود و کسی جرأت نمی‌کرد نزدیک رژیم صهیونیستی شود، از بین رفته است. مردم فلسطین که با سنگ در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کردند، امروز سنگ‌هایشان تبدیل به موشک‌های دوربرد و نقطه زن شده است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هم متوجه شده است که نه جایگاهی در جامعه بین‌الملل دارد و نه توانایی مقابله با جبهه مقاومت را دارد، اظهار کرد: عملیاتی که امروز با عنوان طوفان‌الاقصی آغاز شده است، نشانه توانمندی جبهه مقاومت و در پاسخ به جنایاتی است که رژیم صهیونیستی انجام داده است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: قطعا حمایت های برخی از مجامع بین المللی از رژیم صهیونیستی نمی‌تواند تنفس مصنوعی برای این رژیم باشد و قطعا جبهه مقاومت پیروز خواهد شد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 16258

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =