کد خبر 16271
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شد

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی به جهان اسلام تاکید کردند: روند نابودی رژیم جعلی صهیونیستی سریع‌تر شده است.

به گزارش نمایندگان،  تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس به عملیات مقتدرانه طوفان الاقصی از سوی جبهه مقاومت واکنش نشان داده و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ آرزوی توفیق بیشتر برای مبارزان فلسطین در تسریع روند نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را داریم.

علی‌اصغر عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: پیروزی بزرگ مجاهدان فلسطین را تبریک می‌گویم و از نمایندگان تقاضا دارم بیانیه تهیه شده برای حمایت از ملت فلسطین را امضاء کنند.

محمدرضا صباغیان عضو کمیسیون امور داخلی کشور نیز  گفت: به جهان اسلام پیروزی بزرگ ملت فلسطین را تبریک می‌گویم و جبهه مقاومت نشان داد که قدرت‌های پوشالی مانند خانه عنکبوتی بوده که فرو می‌ریزند.سید البرز حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت را به همه مجاهدان و منتظران تبریک می‌گویم این وعده الهی بوده و این پیروزی نشان داد که نابودی اسرائیل نزدیک است.

ذبیح‌الله اعظمی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نیز شعار درود بر مقاومت و مرگ بر اسرائیل را به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در صحن مجلس تکرار کرد.

همچنین سید کاظم موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی جبهه مقاومت را تبریک می‌گویم این پیروزی بزرگ حماس نشان داد که اسرائیل باید از بین برود و این مردم حماس و فلسطین هستند که همیشه پیروز خواهند بود. از ملت بزرگ فلسطین و لبنان قدردانی می‌کنم و پیروزی مقتدرانه حماس نشان داد که این دیوار عنکبوتی در حال فروریختن است.

مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: هجوم قهرمانانه حماس و مردم مجاهد فلسطین را علیه رژیم صهیونیستی تبریک می‌گویم، این گنبد آهنین شما اگر در حد تار عنکبوتی می‌بود حداقل چهار پشه در آن گیر می‌افتاد اما در این حد هم نبود.

احد آزادی خواه، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد: افتخار و اقتدار جوانان فلسطینی که گنبد به ظاهر آهنین رژیم اشغالگر قدس را به هم ریختند، تبریک می گویم.

کمال علیپور خنکداری، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی امروز مجلس، تاکید کرد: پیروزی مقاومت اسلامی را در برابر اسرائیل کودک کش تبریک می گویم.

مهدی سعادتی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نیز در تذکری، تاکید کرد: پیروزی مردم فلسطین و جبهه مقاومت را تبریک می گویم. پیش بینی می شد ملت فلسطین به پا خیزند و انتقام سختی بگیرند. پیروزی برای ملت فلسطین است.

محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز، تصریح کرد: اسرائیل عبرت روزگار شد و به فضل خدا و لطف الهی و مجاهدت مردم فلسطین بار دیگر اسرائیل شکست خورد.

علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی امروز مجلس، تاکید کرد: از اقدام رزمندگان مقاومت فلسطین که منجر به تسریع نابودی رژیم بی هویت و جعلی صهیونیستی شده اند قدردانی می کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 16271

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =