کد خبر 16443
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

با صدور بیانیه‌ای

نمایندگان ادیان الهی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

نمایندگان ادیان الهی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند: جهانیان فارغ از منافع و حسابگری‌ها وظیفه انسانی خود را به فراموشی نسپارند.

به گزارش نمایندگان، علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز بیانیه جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی را به شرح زیر قرائت کرد:

«به نام خداوند یکتا و بی‌همتا

تاریخ بشری به عبارتی تاریخ ظلم، سلطه‌جویی و همزمان تاریخ ظلم‌ستیزی، آزادگی و حق طلبی بوده است. یکی از بارزترین جلوه‌های این ویژگی‌ها که از قرن بیستم و قرن جاری شاهد آن بوده‌ایم ظلم رژیم جعلی به نام رژیم صهیونیستی در قالب اشغالگری، کشتار و نسل‌کشی و ستمگری از یکسو و مبارزه با آزادی‌خواهی ملت مظلوم فلسطین برای زیست انسانی در سرزمین تاریخی و آبا و اجدادی خود از سوی دیگر است. از سوی دیگر روند اشغالگری و محاصره و آپارتایدی که رژیم مبتنی بر وحشت صهیونیستی طی دهه‌ها در فلسطین، کرانه باختری و غزه ایجاد کرده آن چنان که آنها و استکبار حامی آنها را روسیاه کرده که اسرائیل را در کنار دیگر صفات رذیلانه به صفت کودک کش نیز منتصب کرده است. این رژیم ددمنش و شیطان صفت که همه ادعای پوچش تبلور رذیلت است از هر جهت محکوم است.

اینجانبان نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی با محکومیت شدید تمامی جنایات این رژیم به خصوص قتل عام اخیر بیمارستان المعمدانی و کشتارهای کور روزهای اخیر، حمایت خود و جوامع خود را از مردم حق‌جوی فلسطین اعلام می‌کنیم و از جهانیان می‌خواهیم فارغ از منافع و حسابگری‌ها وظیفه انسانی خود را که بنیان امنیت و صلح را تشکیل می‌دهد، به فراموشی نسپارند.»

این بیانیه به امضای روبرت بیگلریان نماینده ارامنه جنوب، آرا شاوردیان نماینده ارامنه شمال کشور، شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان و همایون سامه‌یح نماینده کلیمیان رسیده است.

انتهای پیام

کد خبر 16443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =