کد خبر 17031
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

جلال زاده:

خون کودکان بی‌دفاع غزه چهره واقعی رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد

خون کودکان بی‌دفاع غزه چهره واقعی رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد

خون زنان و کودکان بی دفاع غزه چهره واقعی رژیم صهیونیستی را دوباره به دنیا نشان داد و رسا ترین نام برای رژیم کودک کش اسرائیل ترسو و بزدل است.

به گزارش نمایندگان، وحید جلال زاده در گفت و گوی تحلیلی با رادیو مقاومت در خصوص تحولات غزه، گفت: رئیس دفتر سیاسی حماس در ملاقاتی که داشتیم تحلیل جالبی با این مضمون داشتند که صهیونیست ها  مارا با ضعف و کاستی های خود غافلگیر کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا خیلی تلاش کرد پیروزی مقاومت را کم اهمیت جلوه دهد و در ابتدا آنرا به ایران نسبت دهد ولی موفق نشد و در این نقشه شکست خورد. سپس با طراحی حملات وحشیانه خواست پیروزی حماس را زیر آوار غزه مدفون کنند لذا این روایت سازی های صهیونیست ها برای این است که جهان پیروزی حماس را فراموش کند اما امروز پس از سالها فلسطین در مرکز توجه جهان قرار گرفته و منطقه ای در دنیا نیست که صهیونیست هارا محکوم نکرده باشد و در آمریکا و قلب لندن مردم به خیابان ها آمده اندو در این مسیر هم استکبار شکست خورده است.

جلال زاده تاکید کرد: صهیونیست ها ترسو و کم خرد هستند و اگر می خواستند روایت درستی از این عملیات به نفع خود بسازند نباید این کشتار وحشیانه را راه می انداختند و باید پس از عملیات حماس مظلوم نمایی می کرد اما با کشتار وسیع آبرو خود را بردند. این رژیم سالها تلاش کرد، جنایات خود را در خان یونس،دیر یاسین و صبرا و شتیلا از حافظه تاریخی دنیا پاک کند و دنبال عادی سازی روابط بود اما خون زنان و کودکان بی دفاع غزه چهره واقعی این رژیم را دوباره به دنیا نشان داد که این همان اسرائیل جنایتکار گذشته است.   

وی با اشاره به دیدار خود با اسماعیل هنیه گفت: آقای هینه تاکید کرد امام حسین(ع) با علم بر شهادت فرزندان و اصحاب خود به کربلا رفت و ایرانیان ایشان را پیشوای خود می دانند و ما نیز با هیمن نگاه به جنگ صهیونیست ها رفتیم تا سرزمین خود را از اشغال خارج کنیم و امروز توانستیم از دیوار یک میلیارد دلاری عبور کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اتفاقات تلخ و ضد حقوق بشری در غزه که رژیم صهیونسیتی رقم زد بهای آزادی، عزت و زندگی کریمانه مردم فلسطین است و اسرائیل با خون حکومت خود را ادامه می دهد، 18سال است غزه در محاصره است و روزی نیست که مردم غزه تحت فشار نباشند و دو میلیون صهیونیست آماده استقرار در سرزمین های مسلمانان بود. طبق وعده الهی، پیروزی به دست فلسطینیان است.

وی افزود: در زمین اسرائیل شکست خورده و یک سوم تانک های خود را از دست داده اما سراغ ندارید یک فرمانده حماس شهید شده باشد و ارتش اسرائیل حتی نتوانست یک بیمارستان را به تصرف در بیاورد.

جلال زاده در بخش دیگر صحبت های خود گفت: رسا ترین نام و زیبنده ترین عنوان برای رژیم کودک کش اسرائیل ترسو و بزدل است.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام

کد خبر 17031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =