کد خبر 17145
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

منتظری:

شبکه تهران ویترین رسانه ملی است

شبکه تهران ویترین رسانه ملی است

غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حفظ جایگاه شبکه تهران بسیار مهم است چرا که شبکه تهران ویترین تلویزیون در نمایش اتفاقات و رخداد های اصلی کشور است و ما نمی توانیم به شبکه تهران نگاهی استانی داشته باشیم.

غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، با اشاره به تصمیمات جدید برخی مدیران صداوسیما برای تغییر شبکه 5 سیما، گفت: حفظ جایگاه شبکه تهران بسیار مهم است چرا که شبکه تهران ویترین تلویزیون در نمایش اتفاقات و رخداد های اصلی کشور است و ما نمی توانیم به شبکه تهران نگاهی استانی داشته باشیم چرا که شبکه تهران می تواند نمایی از کل کشور در پرداختن به موضوعات روز جامعه و به خصوص مطالبات شهروندان باشد.

وی همچنین تاکید که شبکه تهران باید به روزهای خوبش برگردد و این باید مطالبه همه مردم تهران و در برنامه مدیران باشد.

تردیدی نیست که مدیران رسانه ملی بایستی بر اساس سیاست‌های روز و البته نزدیک شدن به سلیقه و خواسته مخاطب مدام تغییر تاکتیک و شیوه بدهند تا ضمن جا نماندن از رسانه‌های تا دندان مسلح رقیب بتوانند با مخاطب همیشگی‌شان ارتباط را حفظ کنند.

وی افزود: یکی از تصمیماتی که اخیراً در رسانه ملی رخ داده است و طبیعتاً با هدف افزایش مخاطب و حفظ مخاطب فعلی، مدیران و سیاستگذاران تلویزیون به آن اندیشیده‌اند تغییر جایگاه شبکه تهران و شبکه نسیم است که از چند منظر قابل بررسی است.

وی در همین راستا بیان کرد: طبیعتا برای شبکه 5 سیما که به بیان مشکلات کلان میپردازد به صلاح نیست تغییر نام و یا حتی شبکه داشته باشید و این از بعد فرهنگی هم تبعات خوبی ندارد.

انتهای پیام 

کد خبر 17145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =