کد خبر 17719
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

۶۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفند در دره‌شهر پیش‌بینی شده است

۶۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفند در دره‌شهر پیش‌بینی شده است

فرماندار شهرستان دره‌شهر گفت: ۶۲ شعبه اخذ رای در سطح این شهرستان به صورت ثابت و سیار برای انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری پیش بینی شده است.

به گزارش نمایندگان، هوشنگ طاهری روز شنبه  اظهار کرد: در بخش مرکزی این شهرستان ۵۱ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد ۴۰ شعبه ثابت و ۱۱ شعبه به صورت سیار خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان فراهم شده است، تصریح کرد: در بخش ماژین نیز ۱۱ شعبه در نظر گرفته شده که از این تعداد ۶ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار است.

فرماندار دره‌شهر یادآور شد: مردم این شهرستان همواره در طول انتخابات گذشته، حضوری حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های رای داشته‌اند و در انتخابات یازدهم اسفندماه نیز با حضور خود تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

طاهری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری در راستای تحقق سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای، رویکر اصلی ا و مهم همه اعضای هیئت‌های اجرایی در این شهرستان است.

به گزارش نمایندگان، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور با حضور باشکوه مردم استان ایلام نیز برگزار می شود.

انتهای پیام

کد خبر 17719

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =