کد خبر 18213
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

نوباوه وطن در گفت‌وگو با نمایندگان:

اکران فیلم‌های پویانمایی از برجستگی‌های جشنواره فیلم فجر امسال بود

اکران فیلم‌های پویانمایی از برجستگی‌های جشنواره فیلم فجر امسال بود

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت:ما در جشنواره فیلم فجر امسال شاهد اکران فیلم‌ها از ژانرهای مختلف بودیم و از جمله نکات برجسته جشنواره امسال اکران فیلم‌های پویانمایی و توجه ویژه به این بخش بود.

بیژن نوباوه وطن نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با نمایندگان، با اشاره به جشنواره فیلم فجر امسال گفت: جشنواره فیلم فجر امسال در شرایط کاملاً متعادل و مطلوبی بود.

وی افزود:ما در جشنواره فیلم فجر امسال شاهد اکران فیلم‌هایی از ژانرهای مختلف همچون اجتماعی فرهنگی ورزشی دفاع مقدس و غیره بودیم و از حوزه‌های مختلف فیلم داشتیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ژانر دفاع مقدس یکی از ژانرهاییست که در سال‌های گذشته فراموش شده بود اما در جشنواره فیلم فجر امسال و یکی دو سال اخیر ما شاهد توجه به این بخش هستیم.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم فجر امسال فیلم‌های پویانمایی برجستگی خاصی داشت که این فیلم‌ها و اکران آنها از نقاط برجسته فیلم فجر امسال به شمار می‌رفت.

وی افزود: توجه به م‌های پویانمایی می‌تواند ما را در حوزه کودک و نوجوان کمک کند و باعث پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه فیلمسازی برای کودک و نوجوان شود.

انتهای پیام

کد خبر 18213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =