کد خبر 18280
۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

ملایی در گفت‌وگو با نمایندگان:

مجلس یازدهم پاسخ قانع کننده‌ای برای ماجرای شاسی بلندها ارائه نکرد 

 مجلس یازدهم پاسخ قانع کننده‌ای برای ماجرای شاسی بلندها ارائه نکرد 

یک کارشناس رسانه گفت:در دوره مجلس یازدهم مسائل پیش آمد که چالش برانگیز بود و نتوانست برای آنها پاسخ قانع کننده‌ای ارائه کند که از جمله آن می‌توان به ماجرای شاسی بلندها اشاره کرد.

امید ملایی کارشناس رسانه در گفتگو با نمایندگان  گفت: مجلس یازدهم دارای نقاط ضعف و قوت مختلفی است که در حوزه‌های مختلف ظهور و بروز پیدا کرد.

این کارشناس رسانه اظهار داشت: در دوره مجلس یازدهم مسائلی اتفاق افتاد که ش‌هایی را برای مجلس این دوره ایجاد کرد که از جمله آن می‌توان به مسئله پیش آمده پاسخ قانع کننده‌ای به مردم ارائه نشد که از جمله آن می‌توان به ماجرای شاسی بلندها اشاره کرد.

وی افزود:یازدهم برنامه سه‌شنبه‌های نظارتی را داشتم با واقعیت این است که خروجی آن برای مردم ملموس نبود و در زندگی روزمره مردم تاثیر نداشت.

ملایی خاطرنشان کرد: البته مجلس یازدهم نقاط قوتی هم داشت که از جمله آن می‌توان به تصویب قوانین در حوزه مالیاتی اشاره کرد که مردم در سال‌های آینده ثمرات آن را مشاهده خواهند کرد.

این کارشناس اظهار داشت: مجلس دوازدهم باید چالش‌های موجود در حوزه قانونگذاری را برطرف کند که از جمله آن می‌توان به رفع مشکلات قانونی در حوزه مسائل اقتصادی اشاره کرد مضافاً اینکه ماه قوانینی داریم که دوره آن منقضی شده و نیاز به روز رسانی و تصویب قوانین جدید دارد.

انتهای پیام

کد خبر 18280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =