کد خبر 24976
۳۰ شهریور ۱۴۰۴ - ۰۹:۲۰

موسوی‌زاده در گفت‌وگو با نمایندگان:

ارائه آمارهای بدون سند درباره مشکلات مدارس و معلمان صحیح نیست

ارائه آمارهای بدون سند درباره مشکلات مدارس و معلمان صحیح نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی،تأکید کرد ارائه آمارهای غیرمستند درباره مشکلات مدارس و معلمان باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی خانواده‌ها و همکاران فرهنگی می‌شود و افزود که باید اطلاعات با اسناد و مدارک معتبر منتشر شود.

سیدمحسن موسوی‌زاده، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار نمایندگان اظهار داشت: بیان آمارهای بدون سند و مدرک قطعاً اشتباه و غیرصحیح است و علاوه بر ایجاد تشویش در اذهان عمومی، خانواده‌ها و همکاران فرهنگی را نگران می‌کند. ارائه ارقامی مانند ۲۰ تا ۴۰ درصد درباره مشکلات مدارس و معلمان بدون مستندات قابل پذیرش نیست و باعث ناراحتی افراد ذی‌ربط می‌شود.

وی افزود: این سخنان به معنای نادیده گرفتن مشکلات جامعه نیست، اما دادن چنین آماری دقیق و درست نیست. ما شاهد شور و شوق جوانان در جامعه هستیم و حضور پررنگ آنها در حسینیه‌ها و مواکب نمونه‌ای از تعهد فرهنگی و مذهبی جامعه است. بنابراین نباید وضعیت فعلی جامعه را با نسل‌های گذشته مقایسه کنیم.

موسوی‌زاده همچنین درباره افزایش سن فرهنگیان گفت: این موضوع در کمیسیون تصویب شده اما نیازمند تأیید رئیس جمهور است. با توجه به سابقه رئیس جمهور در مجلس و اولویت‌های ایشان در حوزه آموزش و پرورش، امیدواریم امضای ایشان بتواند دغدغه خانواده‌ها و همکاران فرهنگی را برطرف کند.

وی در پایان تأکید کرد: مدارس و معلمان تلاش خود را می‌کنند و نباید با انتشار آمارهای غیرمستند این تلاش‌ها زیر سوال برود. انتظار داریم اطلاعات و تصمیمات به‌صورت شفاف و مستند منتشر شود.

انتهای پیام

کد خبر 24976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =