کد خبر 3398
۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

نایب رئیس‌ مجلس از طرح‌های عمرانی و زیرساختی لامرد و مُهر بازدید کرد

نایب رئیس‌ مجلس از طرح‌های عمرانی و زیرساختی لامرد و مُهر بازدید کرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به شهرستان‌های لامرد و مهر در جنوب استان فارس از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی این شهرستان‌ها بازدید کرد.

به گزارش نمایندگان ما، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت میدانی از پروژه‌های عمرانی لامرد و مهر بامداد دوشنبه در فرودگاه لامرد مورد استقبال مسئولان محلی قرار گرفت.
نایب رئیس مجلس بازدیدهای را از بیمارستان ۳۲ تختخوابی خیرساز گله دار در شهرستان مهر آغاز کرد. وی سپس از جاده گله‌دار - دارالمیزان بازدید و بر لزوم چهار بانده شدن این جاده تاکید کرد.

نایب رئیس‌مجلس از طرح‌های عمرانی و زیرساختی لامرد و مُهر بازدید کرد

نایب رئیس مجلس در بازدید از بیمارستان ۳۲ تختخوابی خیرساز صدیقی گله دار گفت: روند ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی خیرساز گله دار باید تسریع شود چراکه مردم ما انتظار دارند وقتی بازدیدی از مجموعه‌ها انجام می‌شود همراه با عمل باشد.
وی ادامه داد: بحث نیروی انسانی و تجهیزات بیمارستان گله دار که جمعیت کثیری از مردم شهرستان مهر را در برمی‌گیرد باید تأمین و تسریع شود لذا از مسئولین مربوطه خواستار بررسی مجدانه این امر هستیم.

نیکزاد در ادامه این سفر از مجموعه ورزشی شهدای صنعت نفت شهرستان مهر بازدید کرد. این مجموعه ورزشی دارای سالن ورزشی بانوان، استخر، استادیوم قوتبال، خانه جوان و خوابگاه است که فاز نخست آن از سال ۹۶ آغاز شده و با تامین اعتبارات، بخش استخر و سالن وزرشی بانوان آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
در این بازدید اعلام شد که مجموعه ورزشی شهدای صنعت نفت شهرستان مهر برای تکمیل و بهره برداری نیازمند تامین اعتبار به میزان هفت و نیم میلیارد تومان است.

براساس این گزارش بازدید از شهرک صنعتی مهر از دیگر برنامه های نایب رئیس مجلس در سفر یک روزه خود به استان فارس بود.
نیکزاد پس از بازدید از شرکت پالایش استحصال اتان، از نیروگاه گازی ۱۰۰ مگاواتی پالایشگاه گاز پارسیان و صنایع مستقر در منطقه ویژه انرژی بر لامرد بازدید خواهد کرد.

شهرستان های لامرد و مُهر به ترتیب در فاصله ۳۶۵ و ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام

کد خبر 3398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =