کد خبر 3769
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

حاجی دلیگانی:

افزایش قیمت نفت تحول بزرگی در اقتصاد کشور ایجاد خواهد کرد

افزایش قیمت نفت تحول بزرگی در اقتصاد کشور ایجاد خواهد کرد

پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی و سازماندهی صادرات نفت در سال آینده، فروش هر بشکه نفت را به بیش از ۵۵ دلار افزایش داده و تحول بزرگی را در اقتصاد کشور شاهد باشیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش قیمت نفت گفت: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی و سازماندهی صادرات نفت در سال آینده، فروش هر بشکه نفت را به بیش از ۵۵ دلار افزایش داده و تحول بزرگی را در اقتصاد کشور شاهد باشیم.

با برنامه ریزی و مدیریت در خصوص صادرات فرآورده های نفتی، می توان آن را با قیمت بالاتری به کشور های دیگر صادر کرده و بازار بهتری را برای فروش فرآورده های نفتی فراهم کرد.

وی افزود: ما با فروش نفت به صورت خام و فراوری نشده کاملا مخالف هستیم و درنظر داریم که در آینده نه چندان دور، با فراوری بیشتر نفت خام بتوان آن را با قیمت بالاتری در جهان عرضه کرده و شاهد تحولی بزرگ در اقتصاد کشور باشیم.

فراوری بسیار نفت خام در کشور، نیازمند سازماندهی گسترده تر و برنامه ریزی دقیق تر است، از این رو باید در عرصه فروش و فرآوری نفت، یک تحول بزرگ در کشور ایجاد کرده تا علاوه بر آن، هم در اقتصاد کشور و هم در وضعیت معیشت مردم تحول بزرگی ایجاد شود.

انتهای پیام

کد خبر 3769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =