کد خبر 4108
۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

رضایی کوچی:

مجلس پیگیر لغو ویزای سفر زمینی به عراق است

مجلس پیگیر لغو ویزای سفر زمینی به عراق است

 رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: از نظر ایران هیچ گونه مانعی برای لغو سفر زمینی بین ایران و عراق وجود ندارد و بیشتر موانع از جانب مقامات عراق است. ما رایزنی‌ها و پیگیری های خود را انجام می‌دهیم تا این موضوع محقق شود و ویزای سفر زمینی به عراق لغو شود.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما درباره ضرورت لغو روادید بین ایران و عراق، گفت: جمهوری اسلامی ایران و عراق روابط بسیار خوب و تنگاتنگی با یکدیگر دارند و لازم است راهکارهایی برای تقویت ارتباطات بین دو کشور در نظر گرفته شود.

وی افزود: زوار ایرانی تمایل زیادی دارند که ویزای سفر به عراق لغو شود و اگر این اتفاق بیفتد، قطعاً تعداد زائران ایرانی به عراق افزایش چشمگیری خواهد داشت.

 رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بارها بر ضرورت لغو ویزای سفر زمینی به عراق تاکید کرده است و ما آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردیم.

رضایی کوچی با اشاره به اینکه از نظر ایران هیچ گونه مانعی برای لغو سفر زمینی بین ایران و عراق وجود ندارد و بیشتر موانع از جانب مقامات عراق است، اضافه کرد: ما رایزنی‌ها و پیگیری های خود را انجام می‌دهیم تا این موضوع محقق شود و ویزای سفر زمینی به عراق لغو شود.

انتهای پیام

کد خبر 4108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =