کد خبر 4490
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

محمد صالحی:

برنامه دولت برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی پرداخت یارانه نقدی خواهد بود

برنامه دولت برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی پرداخت یارانه نقدی خواهد بود

نماینده مردم دامنه فریدن و چادگان در مجلس شورای اسلامی، گفت:برنامه دولت برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی پرداخت یارانه نقدی و معیشتی خواهد.

حسین محمد صالحی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: برای حذف ارز ۴۲۰۰تومانی ابتدا باید جوانب مختلف آن، چه در صنوف مختلف و چه دستگاه های دولتی درنظر گرفته شود.

وی بیان کرد: باید در نظر داشت که حذف ارز ترجیحی تا چه میزان می تواند در اقتصاد کشور تاثیر گذار باشد، هدف از این کار باید به بهبود معیشت مردم و پیشترفت در اقتصاد کشور، کمک کند تا بتواند وضعیت فعلی را تا حدودی سامان ببخشد.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر دولت برنامه خود را درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به مجلس ارائه کرده است و برنامه دولت، در کمیته تخصصی و کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی است.

محمدصالحی در پایان گفت: برنامه دولت برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی پرداخت یارانه نقدی و معیشتی خواهد بود که هنوز در مورد آن به صورت کامل، از سوی کمیسیون تلفیق اطلاع رسانی نشده است و در حال بررسی است.

انتهای پیام

کد خبر 4490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام افزایش یارانه به صورت نقدی خیلی به قشر پایین کمک نیکنه از اینکه به فکر ما هستید اجرتون با حدا ولی یک کم زود تر