کد خبر 4795
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

دهقانی:

با توافق هسته‌ای حتما جلوی کاسبی ارز گرفته می‌شود

با توافق هسته‌ای حتما جلوی کاسبی ارز گرفته می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پیرو توافق هسته‌ای، هزینه صادرات و واردات صنایع ما کاهش پیدا خواهد کرد و حتما جلوی کاسبی ارز گرفته می‌شود.

اله وردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار نمایندگان ما، اظهار داشت: توافق احتمالی هسته‌ای می‌تواند در تسهیل روابط تجاری صنایع نقش مهمی داشته باشد.  

وی افزود: متاسفانه صنایع ما عمدتا فرسوده بوده و به روز نیستند و اگر از آن‌ها حمایت نکنیم، نمی‌توانند با دنیا رقابت کنند.  

عضو کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: توافق احتمالی فرصتی فراهم می‌کند تا درهای دنیا به روی صنایع ما باز شود و تکنولوژی‌ها در این بخش تغییر کند.  

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: ما می‌توانیم به واسطه توافق صورت گرفته تمام صنایع خودمان را به روز و دانش بنیان کنیم.  

وی با تاکید بر اینکه ما باید از این فرصت استفاده کرده و به سمت زدودن موانع تولید و تسهیل گری در این بخش حرکت کنیم، گفت: همچنین پیرو توافق هسته‌ای، هزینه صادرات و واردات صنایع ما کاهش پیدا خواهد کرد و حتما جلوی کاسبی ارز گرفته می‌شود.  

دهقانی با اشاره به اینکه باید بکوشیم تا ارز تک نرخی شود تا به اهدافمان به درستی دست پیدا کنیم، تصریح کرد: حتما توافق صورت گرفته می‌تواند باعث پایین آمدن هزینه تولید و کاهش قیمت تمام شده خدمات و کالاها شود و این مسئله حتما به نفع کشور خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 4795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =