کد خبر 4853
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

عسکری:

هر کس در هر مسندی نا امیدی القا کند، خیانت می‌کند

هر کس در هر مسندی نا امیدی القا کند، خیانت می‌کند

رئیس کمیسیون آب، کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس گفت: تزریق و پمپاژ امید در بطن جامعه یک ضرورت است و هر کس در هر مسندی نا امیدی القا کند، خیانت می‌کند.

به گزارش نمایندگان ما، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون آب، کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی وضعیت مجتمع گلخانه‌ای فجر ایزدخواست شهرستان زرین دشت، عنوان کرد: بروکراسی اداری و ناکارآمدی بعضی از دستگاه‌ها باعث شده است این طرح ۱۵ سال با وقفه مواجه شود.

نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه مان این است که در قالب یک برنامه زمانبندی شده کار را جلو ببریم، اظهار کرد: رویکرد ما این است که کمک کنیم که این اتفاق خوب بیفتد و طرح به بهره برادری برسد.

عسکری با اشاره به اینکه فعال شدن طرح مجتمع گلخانه ای فجر ایزد خواست می‌تواند برای ۶۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کند، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کرده‌ایم تا خردادماه آتی ۱۰۸ واحد دامداری و ۴۸ واحد گلخانه ای آماده فعالیت شوند.

او با تاکید بر برنامه ریزی در انجام اقدامات لازم برای انجام طرح مذکور بیان کرد: تقاضا دارم حوزه ماموریت هر دستگاهی که مشخص شد با دقت و جدیت کار را جلو ببرند.

عسکری با اشاره به اینکه این طرح در منطقه کم نظیر و به نوعی بی نظیر است، افزود: دستگاه‌های متولی هرکسی باید وظایف خود را انجام دهد، آب منطقه‌ای باید بتواند در این راستا تامین آب کند؛ شرکت برق مکلف است تامین برق کند و جهاد کشاورزی مسائل خاک مناسب را پیگیری کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فراهم کردن بستر کشت مناسب برای گلخانه ها به لحاظ دارا بودن شرایط کافی و مناسب برای کاشت محصولات و عاری بودن از آلودگی حائز اهمیت است.

نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فرماندار شهرستان زرین دشت باید روند اجرای عملیات را به صورت مستمر و هفتگی رصد کند، افزود: نظر مساعد از معاونت باغبانی برای اخذ تسهیلات کم بهره برای این طرح جلب شده است.

به گفته عسکری، کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در صورت نیاز برای حل مسائل مجتمع مذکور آماده دعوت و نشست با وزرای جهاد کشاورزی و نیرو است.

انتهای پیام

کد خبر 4853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =