کد خبر 5241
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

جوکار مطرح کرد:

هیچگونه ارتباطی بین جنگ اوکراین و مذاکرات وجود ندارد

هیچگونه ارتباطی بین جنگ اوکراین و مذاکرات وجود ندارد

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که در واقعیت در اوکراین می گذرد با آنچه که در فضای مجازی مشهود هست، کاملا متفاوت است.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص موضع جمهوری اسلامی نسبت به جنگ اوکراین و روسیه گفت: مواضع جمهوری اسلامی کاملا مشخص است. طبق فرمایشات رهبری کشورهای وابسته به غرب، تقاضاهای آتی خود را نمی توانند مرتفع کنند.  

وی در خصوص عدم اعتماد به آمریکا و تجربه تاریخی کشورها در این زمینه گفت: تجارب تاریخی نشان داده است که کشورهای وابسته به ابرقدرت ها، در روزهای سرنوشت ساز تنها خواهند ماند و این باید  درس عبرتی برای سایر کشورها باشد.

جوکار ادامه داد: قدرت های بزرگ مثل آمریکا فقط به دنبال منافع خود هستند و پیشرفت های اقتصادی آنها نیز صرفا از طریق استثمار و استعمار کشورهای وابسته به خود هست.  آنچه که در واقعیت در اوکراین می گذرد با آنچه که در فضای مجازی مشهود هست، کاملا متفاوت است.  

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پایان در خصوص عملیات رسانه ای رسانه ها در خصوص جنگ اوکراین و روسیه افزود: رسانه های غربی به دنبال مدیریت افکار عمومی جهانی در جهت حمایت از اوکراین عمل می کنند در صورتی که این اتفاق با شرایط مشابه برای مردم افغانستان، عراق،  یمن و سوریه اتفاق نیفتاد. چه بسا پناهندگان سوری به دلیل عدم اجازه ورود به سایر کشورها از بین رفتند و دلیل آن واضح است و آن چیزی نیست جز عدم تامین منافع آنها.

انتهای پیام

کد خبر 5241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =