کد خبر 5444
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

مطهری:

موضع گیری دنیای متمدن غرب در جنگ اوکراین نقاب از چهره فریب کار آنان برگرفت

موضع گیری دنیای متمدن غرب در جنگ اوکراین نقاب از چهره فریب کار آنان برگرفت

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: موضع گیری انگلیسی ها و آمریکائی ها و دنیای متمدن غرب در جنگ اوکراین نقاب از چهره فریب کار آنان برگرفت که ۷۰ سال قبل دولت جعلی اسرائیل را تشکیل دادند، آن را تقویت کردند و در برابر سال ها جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین سکوت کردند.

به گزارش نمایندگان ما، اردشیر مطهری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«موضع گیری انگلیسی ها و آمریکائی ها و دنیای به اصطلاح متمدن غرب در جنگ اوکراین نقاب از چهره فریب کار آنان برگرفت که ۷۰ سال قبل دولت جعلی اسرائیل را تشکیل دادند، آن را تقویت کردند و در برابر سال ها جنایت های رژیم کودکک ش صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین سکوت کردند.»

وی همچنین در توئیت دیگری نوشت:

«نظارت که نباشد برخی ها از احساسات و اعتقادات مردم سوء استفاده می کنند و هزینه سفر هوایی به عراق برای زیارت عتبات عالیات بیشتر از سفر به ترکیه برای خرید و گشت و گذار می شود. نباید در همه امور منتظر تعیین ضرب الاجل از سوی رئیس جمهور بود. تصویب و اجرا نمودن قانون ترک فعل ضرورتی است که باید در دستور کار نظام قرار گیرد.»

نماینده مردم گرمسار در توئیت دیگری نیز نوشت:

«شلیک ۳۲ گلوله در تل آویو از سوی دو رزمنده فلسطینی در پاسخ به جنایات صهیونیست ها در دو عملیات شهادت طلبانه و تحمیل ۲۷ کشته و زخمی بر اشغالگران اسرائیلی، گویای اشراف، طراحی دقیق و هوشمندانه و سرعت عمل مقاومت به عنوان ارتشی سازمان یافته از توانمندی های خود در جهت بی ثبات کردن رژیم صهیونیستی است.»

انتهای پیام

کد خبر 5444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =