کد خبر 5434
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

محمودوند:

سدسازی‌های غیراصولی و ناجوانمردانه، عراق، ایران، و دیگر کشورها را نابود کرده است

سدسازی‌های غیراصولی و ناجوانمردانه، عراق، ایران، و دیگر کشورها را نابود کرده است

نماینده مردم خرم آباد در مجلس علت وقوع بحران ریزگردها در کشور را ناشی از اقدامات کشورها پیرامونی دانست و گفت: سدسازی‌های غیراصولی و ناجوانمردانه، عراق، ایران، و دیگر کشورها را نابود کرده است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود  گفت: رئیس جمهور آمریکا رسما نام نیروی قدس سپاه را به زبان می‌آورد و می‌گوید باید با آن برخورد شود. باید به جو بایدن گفت که نیروی پر قدرت سپاه همان نیرویی است که وقتی ارتش شما در منطقه زمین گیر شد، این سربازارن خدا بودند که مقابل تروریست‌های وحشی مردانه جنگیدند. کافیست به دستگاه ارزیابی امنیتی کشورتان دستور دهید که اگر نیروی قدس نبود، نیروهای وحشی در جریان بهار عربی و موضوع سوریه با کارهای انتحاری  چه غرب چه بلایی که سر شما نمی‌آوردند. امروز به جای سپاسگزاری، گستاخانه موضوعی فراحقیقت مطرح می‌کنید.

این عضو  کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادمه نطقش به فشار سنگین معیشتی بر بازنشستگان و مستمری بگیران اشاره کرد و از رئیس مجلس یازدهم خواست تا به جد این موضوع را پیگیری کند.

مشکل ریزگردها ناشی از اقدامات  کشورهای پیرامونی است

نماینده مردم خرم آباد در مجلس یازدهم درباره مشکل ریزگردها گفت: درصد ناچیزی از مشکل ریزگردها به داخل کشور مربوط می‌شود. به عنوان مسئول کمیته امنیت آب مجلس باید بگویم که مشکل ریزگردها ناشی از اقدامات کشورهای پیرامونی است. سدسازی‌های غیراصولی و ناجوانمردانه، عراق، ایران، و دیگر کشورها را نابود کرده است. مشکل از رودخانه ارس، دجله و فرات است. ریزگردها سیاست های غلط در منطقه است.

این عضو مجمع نمایندگان استان لرستان درباره بحران جهانی غذایی اظهار کرد: تا زمانی که ملت ایران نیازمند مواد غذایی داخلی دارد، هرگونه صادرات غیراصولی بزرگترین خیانت به کشور، نظام و ملت است.

تصمیمات مبارزه با کرونا باید بر اساس اصول نهادهای بهداشت و درمان جهانی باشد

وی در پایان نطقش ضمن اشاره به ضرورت کارشناسی بودن تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا اظهار کرد: دانش آموزان و مردم گریبان گیر کرونا هستند و تدابیر ما باید کارشناسی  وبراساس تأییدات نهادهای بهداشت و درمان جهانی باشد.

انتهای پیام

کد خبر 5434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =