کد خبر 544
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

مقتدایی:

قطعی‌های برق در اصفهان بیش از حد و تبعیض‌آمیز است

قطعی‌های برق در اصفهان بیش از حد و تبعیض‌آمیز است

نماینده مردم اصفهان در مجلس، قطعی‌های مکرر برق در اصفهان را بیش از حد و تبعیض‌آمیز دانست و گفت: این قطعی‌ها گلایه از عملکرد نامناسب وزارت نیرو را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی نسبت به قطعی مکرر برق در  استان اصفهان گلایه و انتقاد کرد و گفت: قطعی‌های مکرر برق در اصفهان بیش از حد، خارج از عرف و تبعیض‌آمیز است.

در متن نامه این نماینده مجلس به معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به شرح ذیل آمده است؛

باسلام و احترام

همانگونه که مستحضرید، در روزهای اخیر قطعی برق به‌ویژه در استان و شهرستان اصفهان، افزایش چشمگیری داشته و مردم و اینجانب در این خصوص گلایه جدی داریم. در برخی محلات و مناطق، برق منازل و اصناف 2 الی 3 مرتبه در روز قطع شده، همچنین وسایل برقی برخی هموطنان در این قطعی‌ها دچار آسیب شده است.

این قطعی‌های مکرر، بیش از حد و خارج از عرف و احتمالا تبعیض‌آمیز که میزان آن بیش از سایر استان‌ها است، گلایه از عملکرد نامناسب وزارت نیرو را به همراه داشته است.

دستور فرمایید با قید فوریت تدبیر و اقدام لازم جهت حل این مشکل در دستور کار قرار گیرد و اینجانب را از نتیجه اقدامات انجام شده، مطلع کنید.

انتهای پیام

کد خبر 544

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =