کد خبر 5768
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

سرمدی خبر داد

طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس تعیین‌تکلیف شد

شرکت‌های واسطه جذب نیرو حذف ‌می‌شوند
طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس تعیین‌تکلیف شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از جمعبندی نهایی طرح ساماندهی کارکنان دولت در این کمسیون خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، کیومرث سرمدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در این کمیسیون، اظهار کرد: به منظور بررسی کارشناسی طرح مذکور کارگروهی از اعضای کمیسیون و همچنین نمایندگان سازمان اداری و استخدامی تشکیل شده بود که در جلسه اخیر کمسیون، گزارش این کارگروه برای تعیین تکلیف کارکنان دولت بررسی شد.

وی با بیان اینکه در جلسه کمسیون اجتماعی طرح ساماندهی کارکنان دولت جمع‌بندی شد، افزود:طبق مصوبه اعضا مقرر شد که شرکت‌های واسطه برای جذب نیروها حذف شوند و نیروهای شرکتی نیز تبدیل وضعیت شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: گزارش نهایی کمسیون اجتماعی مجلس جهت رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه خواهد شد و احتمالا تا پایان خرداد ماه رسیدگی به این موضوع در مجلس به اتمام برسد و طرح جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شود.

سرمدی با بیان اینکه حدود ۱۸۰ تن از نمایندگان در نامه‌ای به هیئت رئیسه خواستار در اولویت قرار گرفتن طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستورکار جلسه علنی هستند، بیان کرد: با توجه به ارسال این نامه پس از ارائه گزارش کمسیون به هیئت رئیسه این طرح بلافاصله در دستورکار جلسه علنی قرار خواهد گرفت.

انتهای ‌پیام

کد خبر 5768

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =