کد خبر 581
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

بدری:

70 هزار پروژه نیمه تمام کشوری را در آینده به اتمام می رسانیم

70 هزار پروژه نیمه تمام  کشوری را در آینده به اتمام می رسانیم

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برنامه‌ها و سوابق مناسب وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: آقای قاسمی سابقه و توانمندی خوبی در جذب سرمایه‌های بخش خصوصی برای تکمیل ۷۰ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام دارد.

به گزارش نمایندگان ما، صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در رابطه با رستم قاسمی وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی گفت: آقای قاسمی در رشته عمران تحصیل کرده و سوابق عمرانی در زمینه احداث پروژه های کلان در قرارگاه خاتم الانبیا و وزارت نفت داشته که نشان دهنده تجربه مناسب و قابل توجه وی در کنار تخصص بوده که می‌تواند در ساماندهی 70 هزار پروژه نیمه تمام  کشور که رقمی بالغ بر 700 هزار میلیارد تومان نیاز دارد، موثر واقع شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی برنامه های بسیار خوبی برای ساماندهی پروژه‌های زیربنایی در حوزه حمل و نقل ریلی و هوایی و نوسازی ناوگان جاده‌ای و هوایی دارد، تصریح کرد: با توجه به تجربه آقای قاسمی در حوزه ساخت مسکن در قرارگاه خاتم الانبیا به خوبی می‌تواند برنامه ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال را عملیاتی کند. وی همچنین در کمیسیون عمران قول داد پس از تبدیل به قانون شدن طرح جهش تولید و تامین مسکن، صندوق ملی مسکن را تشکیل داده و در مسیر تولید مسکن‌های حمایتی گام‌های موثری بر دارد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای قاسمی سابقه خوبی در جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و بانک‌ها داشته لذا به خوبی می‌تواند در مسیر تکمیل پروژهای نیمه تمام اقدام کند. از این رو با توجه به سوابق و تجربیات ایشان در صورت اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس، یکی از وزرای توانمند دولت سیزدهم خواهد بود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 581

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =