کد خبر 5816
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸

عسکری:

از واردکنندگان نهاده‌های دامی حمایت می‌شود

از واردکنندگان نهاده‌های دامی حمایت می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی از هرکسی بتواند نهاده دامی وارد کند، حمایت می‌کند.

به گزارش نمایندگان ما، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بعد از حضور سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در این کمیسیون در تشریح جزئیات آن اظهار داشت: موضوع نهاده‌های دامی به دغدغه به حق نمایندگان مجلس و تولیدکنندگان تبدیل شده است؛ حذف ارز ترجیحی و ۴۲۰۰ تومانی و تمهیدات در نظر گرفته شده برای آن در جلسه امروز کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تولیدکنندگان و دامداران دغدغه‌های زیادی در این حوزه دارند این در حالی است که دامداران دام‌های مولد خود را کشتار می‌کنند زیرا نهاده کم است.  

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس عنوان کرد: هر کسی که می‌تواند نهاده دامی وارد کنند از حمایت وزارت جهاد کشاورزی برخوردار خواهد بود.

عسکری گفت: نگاه وزارت جهاد کشاورزی برای تأمین میوه شب عید هم یکی از موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: امنیت غذایی و نحوه تأمین آن در کشورمان از دیگر موضوعاتی بود که در نشست امروز بحث شد. این در حالی است که کشورمان ظرفیت بالایی برای تأمین مواد غذایی دارد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به جنگ اوکراین و روسیه گفت: ۳۰ درصد غله و ۷۰ درصد گندم دنیا توسط این دو کشور تولید می‌شود و این جنگ تأثیرات خود را بر روی این اقلام می‌گذارد.

انتهای پیام

کد خبر 5816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =