کد خبر 5885
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

جوکار:

اقناع افکار عمومی برای اجرای سیاست اصلاح نظام یارانه‌ای ضروری است/ استانداران فعال باشند

اقناع افکار عمومی برای اجرای سیاست اصلاح نظام یارانه‌ای ضروری است/ استانداران فعال باشند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: استانداران برای اجرای صحیح سیاست اصلاح نظام یارانه‌ای اقدام به اعتمادسازی و اقناع افکار عمومی کنند.

به گزارش نمایندگان ما، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در رابطه با اهمیت توجیه و آگاه سازی مردم برای اجرای سیاست اصلاح نظام یارانه‌ای از سوی استانداران، گفت: اعتمادسازی و اقناع افکار عمومی برای اجرای طرح های مختلف از سوی مسئولان در سطوح میانی و اجرایی امری مهم و حساس محسوب می شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع جامعه باید اطمینان یابد برای اجرای هر سیاستی در کشور، دولتمردان و خادمان آنها از همه ظرفیت های برای جلوگیری از بروز هر مشکلی برنامه ریزی کرده و در کنار و همراه مردم هستند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال امروزه سیاست اصلاح نظام یارانه‌ای در حال اجرایی شدن است لذا مردم باید بدانند که با حذف ارز ترجیحی برخی کالاها، اختلاف قیمت کالاهای اساسی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید یادآور شد مردم همواره در عرصه های مختلف و سرنوشت ساز کشور محور قرار داشتند از این رو امروزه نیز باید در کنار مسئولان باشند تا سیاست اصلاح نظام یارانه‌ای به خوبی اجرایی شود؛ نباید فراموش کرد تحقق این مهم گفتگوی مستمر با مردم است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند مدیران و مسئولان اجرایی خدمتگذار آنها هستند و این در حالیست که امروزه دشمنان درصدد هستند با بهره گیری از برخی رخنه ها، سرمایه های اجتماعی را از بین ببرند.

انتهای پیام

کد خبر 5885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =