کد خبر 612
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

حدادی:

وزارت کشور می تواند در مسیر پیشرفت و توسعه نقش موثری را ارائه کند

وزارت کشور می تواند در مسیر پیشرفت و توسعه نقش موثری را ارائه کند

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به برنامه ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی کشور، نظرات اعضای کمیسیون نسبت به ایشان مثبت است.

به گزارش نمایندگان‌ما، علی حدادی عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به کارنامه احمد وحیدی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور، بیان کرد: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها جلسه ای دو ساعته ای را با حضور وزیر پیشنهادی کشور برگزار کرد. باتوجه به برنامه هایی که ایشان ارائه کردند و عملکرد و سوابق ایشان می توان گفت که گزینه مناسبی برای وزارت کشور هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه ایشان برنامه تحولی را آماده کردند،  اظهار کرد: وزارت کشور یکی از وزارتخانه های مادر است چراکه استانداری ها و فرمانداری ها مسئولیت همه جانبه ای را در بخش های اجتماعی، امنیتی و خدمات دهی به مردم بر عهده دارند.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزارت کشور می تواند در مسیر پیشرفت و توسعه خدمت گزاری صادقانه نقش موثری را ارائه کند. با توجه به برنامه ای که ایشان ارائه دادند، نظرات اعضای کمیسیون نسبت به ایشان مثبت است.

حدادی گفت: با توجه به سوابق انقلابی و روحیه جهادی که آقای وحیدی دارد، می تواند گزینه مناسبی برای وزارت کشور بوده و رای مجلس را کسب کند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در پایان تاکید کرد: ‌حضور ایشان در مسند ‌وزارت کشور و تفویض اختیارات کافی به استانداران، باعث امیدافزایی و ثبات سیاسی برای پیشرفت و خدمت رسانی صادقانه خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =