کد خبر 6435
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

شاوردیان مطرح کرد

عدم تأیید استاندارد خودروها قدم مثبتی در راستای بهتر شدن وضعیت خودرو

عدم تأیید استاندارد خودروها قدم مثبتی در راستای بهتر شدن وضعیت خودرو

عضو کمیسیون عمران گفت: سازمان ملی استاندارد با عدم تأیید استاندارد برخی خودروها، اولین قدم را در راستای اعمال نظارت صحیح بر کیفیت خودروهای داخلی برداشت تا شرکت‌های خودروسازی مجبور به افزایش کیفیت شوند.

به گزارش نمایندگان ما، آرا شاوردیان عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره کیفیت خودروهای تولیدی کشورمان اظهار داشت: خودروسازی کشور روز به روز در زمینه کیفیت دچار پسرفت است و متاسفانه آنچه این وسط کم اهمیت تلقی می شود جان و مال مردم می باشد.  

وی افزود: سازمان ملی استاندارد با ناایمن خواندن و عدم تأیید استاندارد برخی خودروها اولین قدم را در راستای اعمال نظارت صحیح بر کیفیت خودروهای داخلی برداشت تا شرکتهای خودروسازی بخاطر منافع خودشان هم که شده، قدمی در راستای بهبود کیفیت خودروهای خود بردارند.  

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: ما به صورت مستمر شاهد این هستیم که از تریبون های مختلف نسبت به کیفیت خودروهای داخلی انتقاد می شود، لیکن در عمل شاهد هیچگونه تلاشی برای ارتقای خدمات و کیفیت توسط خودروسازها به ویژه ۲ خودروساز برتر کشور نیستیم.  

شاوردیان گفت: عدم تأیید خودروها در صورت عدم رعایت استانداردهای لازم می تواند قدم مثبتی در راستای بهتر شدن وضعیت خودروسازها باشد.  

انتهای پیام

کد خبر 6435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =