کد خبر 6641
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

موسوی لارگانی:

حواستان به آبروی ورزش کشور باشد!

حواستان به آبروی ورزش کشور باشد!

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به نگرانی های مردم به ویژه جوانان از نتایج تیم ملی و روند آماده سازی این تیم برای مسابقات جام جهانی گفت: کادر فنی فعلی تیم ملی فوتبال تجربه جام جهانی ندارد و باید تقویت شود، حواستان به آبروی ورزش کشور باشد!

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در آستانه جام جهانی فوتبال با توجه به قرار گرفتن تیم ملی در گروه خاصی که قرعه کشی شده، شرایط فوتبال و تیم ملی به هیچ عنوان در خود شأن مردم و کشور نیست.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس یازدهم تصریح کرد: وضعیت نامشخص فدراسیون فوتبال و عدم هماهنگی برای برگزاری بازی های تدارکاتی مناسب، مردم و جوانان را نگران کرده است. همچنین خبرهای خوبی از آینده فدراسیون به گوش نمی رسد، چرا که شنیده می شود برخی سیاسیون باز هم برای آینده فوتبال برنامه ریزی کرده و قصد دارند گزینه خود را در رأس فوتبال قرار دهند.

وی ادامه داد: لازم است با توجه به اهمیت موضوعات و قرار گرفتن در گروهی سخت، وزیر ورزش رأساً وارد عمل شده و از همه ظرفیت خود برای اصلاح کادر فنی و تنظیم بازی های تدارکاتی مناسب و تقویت روحیه تیم ملی اقدام کند.

موسوی لارگانی تاکید کرد: کادر فنی فعلی به هیچ عنوان تجربه کافی برای حضور در جام جهانی را ندارد؛ حواستان به آبروی ورزش کشور باشد!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از تذکرات خود اضافه کرد: هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان ماه ها است که گزارش تخلفات فولاد مبارکه را که بیانگر حجم عظیم فسادهای تو در تو در بخش های دولتی است و حداقل رقم مشخص شده در این فسادها ۹۲ هزار میلیارد تومان است، در کمیسیون صنایع تصویب شده، اما متاسفانه به بهانه های مختلف یا کمیسیون گزارش را ارائه نداده یا در کشوی هیات رئیسه خاک می خورد و این گزارش قرائت نمی شود. چه دلیلی دارد که اجازه نمی دهید این گزارش قرائت شود؟

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی، چرا باید برق چاه های کشاورزی روزانه ۵ ساعت قطع شود؟

موسوی لارگانی خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: رتبه بندی معلمان که فرهنگیان سال ها انتظار تصویب آن را می کشیدند، با تلاش های مجلس به تصویب رسید و شورای نگهبان آن را تایید کرد، چرا نسبت به اجرای آن اقدام نمی شود؟ احکام معلمان هر چه سریعتر باید صادر شود.

وی در پایان به موضوع حیاتی آب اصفهان اشاره و خواستار توجه به تامین آب استان اصفهان شد.

انتهای پیام

کد خبر 6641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =