کد خبر 6847
۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

عنابستانی:

تکلیف کنکور را مشخص کنید، مردم و دانش آموزان نگرانند

تکلیف کنکور را مشخص کنید، مردم و دانش آموزان نگرانند

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: تکلیف کنکور را مشخص کنید، مردم و دانش آموزان نگرانند و نمی دانند وضعیت شان چگونه خواهد شد، مردم را از نگرانی خارج کنید.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه یک تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت گفت: برنامه خود را درخصوص تبدیل وضعیت مجاهدان خط مقدم جبهه سلامت در ایام کرونا مشخص کرده و به مجلس ارائه کنید، لذا در این خصوص رهبری معظم و مجلس تاکیدات لازم را داشته اند.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: حکم دیوان عدالت اداری برای احقاق حقوق معلمان اعزامی به مدارس خارج از کشور را اجرا کنید، ۲۸۰۰ معلم منتظر اجرای حکم عدالت اداری هستند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: طرح اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی برای اصلاح یک بند به کمیسیون مربوطه بازگشت، ما در این کمیسیون اصلاحات لازم را انجام دادیم و مجدد این طرح به هیات رئیسه تقدیم شد. نمی دانم چرا این طرح در دستور کار قرار نمی گیرد؟ چرا بیمه ۷۰۰ هزار کارگر مظلوم پیگیری نمی شود؟

عنابستانی خطاب به معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری گفت: تکلیف کامیون های وارداتی که به دلیل نفوذ مافیای دلالی خودروی فرسوده پلاک نمی شود را مشخص کند تا مشکل صدها نفر حل شود.

وی خطاب به وزیر علوم گفت: تکلیف کنکور را مشخص کنید، مردم و دانش آموزان نگرانند و نمی دانند وضعیت شان چگونه خواهد شد، مردم را از نگرانی خارج کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: به داد دامداران برسید، اجازه دهید دامداران تولیدات خود را صادر کنند، همه ورشکسته شده اند، از مصرف داخل نگران نباشید، دامدار اگر پولدار باشد، مصرف داخل را نیز تامین می کند.

انتهای پیام

کد خبر 6847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =