کد خبر 6698
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

نادری خطاب به رییس جمهور:

نباید مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ساماندهی کنکور ابلاغ شود

 نباید مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ساماندهی کنکور ابلاغ شود

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور درخواست کرد پیشبرد مصوبه غیرقانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ساماندهی کنکور را متوقف کند.

به گزارش نمایندگان ما، احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه ساماندهی کنکور بیان کرد: دانش‌آموزان و معلمان از وضعیت این مصوبه به شدت نگران هستند. در یک ماه اخیر که شورای عالی انقلاب فرهنگی این مصوبه را با کش‌وقوس با مجلس شورای اسلامی و گوش ندادن به حرف نمایندگان و حتی با قلدری پیش برد، بالغ بر هزاران پیام مبنی بر توقف طرح از دانش‌آموزان و معلمان داریم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس با انتقاد از عملکرد صداوسیما در زمینه پوشش خبر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تصریح کرد: صداوسیما در شب تصویب این مصوبه عجیب از هیچ یک از منتقدان و ۲۷۰ نماینده ملتی که نامه مخالفت با این مصوبه را امضا کردند دعوت نکرد و فقط موافقان و طراحان طرح به تملق از طرح پرداختند.

نادری عنوان کرد: بعنوان یک نماینده مجلس سوگند یاد کردم که پای حقوق مردم بایستم و ترسی از حملات سایبری و غیره ندارم.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از رییس جمهور درخواست دارم که به جد به این قضیه ورود پیدا کنند. البته درباره این موضوع چندبار به صورت شخصی با رییس جمهور صحبت کرده‌ام اما درخواست دارم که مصوبه را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه نباید مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ساماندهی کنکور ابلاغ شود، خطاب به رییس جمهور، ادامه داد: اگر این مصوبه با امضای رییس جمهور ابلاغ شود یک لکه ننگ برای شعارهای انقلابی که داده‌اید و به آنها پایبند هستید، خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 6698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =