کد خبر 6947
۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

عباس‌زاده مشکینی:

دلایل بسیاری برای لزوم استیضاح وزیر صمت وجود دارد

دلایل بسیاری برای لزوم استیضاح وزیر صمت وجود دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به ضرورت استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: با وجود گذشت یک سال از وعده آقای فاطمی امین مبنی بر ساماندهی بازار خودرو، این بازار همچنان با التهاب روبه‌رو است.

به گزارش نمایندگان ما، محمود عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: دلایل بسیاری برای لزوم استیضاح وزیر صمت وجود دارد اما نابسامانی بازار خودرو، گرانی کالاها و عدم استفاده درست از ظرفیت معادن از اصلی‌ترین دلایل است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلاف قیمت خودرو در بازار و کارخانه، اضافه کرد: در شرایط کنونی وزارت صمت باید به این پرسش پاسخ دهد که چرا با وجود ادعای خودروسازان مبنی بر زیان انباشته به دلیل فروش خودرو با قیمتی کمتر از بهای تمام شده، این شرکت‌ها همچنان طرح‌ها پیش فروش برگزار می‌کنند از سوی دیگر اگر قیمت خودرو در کارخانه متناسب است، زیان انباشته چند هزار میلیاردی ‌آن‌ها از کجا آمده است؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات کشور در حوزه تولید، تصریح کرد: تمامی مشکلات موجود موجب شد که نمایندگان خواهان ارائه توضیح وزیر صمت باشند، چراکه وی یک سال برای عمل به وعده‌ها و برنامه‌ها زمان داشت.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 6947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =