کد خبر 6997
۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

رحمانی:

اجرای قانون رتبه بندی معلمان و ساماندهی کارکنان دولت از مسائل اساسی ما است

اجرای قانون رتبه بندی معلمان و ساماندهی کارکنان دولت از مسائل اساسی ما است

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: اجرای قانون رتبه بندی معلمان، ساماندهی کارکنان دولت، حل مشکل حق التدریسی ها و شرکتی ها از مسائل اساسی ما است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۷ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت:  سنت وحدت قوا، سنت بسیار خوبی است لذا انتظار دارم که روسای قوا نظارت کنند که این اتفاق در سطح استان و شهرستان نیز صورت گیرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس با اشاره به روند مذاکرات گفت: گرچه شیفتگان مذاکره با آمریکا به دشمن بدعهد زیاده خواه و پیمانشکن اعتماد کردند و بدون هیچ تضمینی برجام را امضا کردند و بدلیل همین فقدان تضمین بود که ترامپ دیوانه برجام را رد کرد و از آن خارج شد و حقوق ملت ما را ضایع نمود، اعلام می کنم مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای در ۱۶ گزارش، صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ایران را تایید کرد.

وی افزود: ما خواستار توافقی قیمتی نه به هر قیمت هستیم که صورت گیرد بنابراین به دولت محترم اعلام می کنم که محکم بر مواضع خود ایستادگی کنند و تضمین های لازم رو اخذ کنند. مسئله ای که ماشه باشد و ترس داشته باشیم، در برجام نباشد. ما بعنوان نماینده مردم از حقوق ملت دفاع خواهیم کرد. یکی از مصادیق دفاع از حقوق ملت، از بین رفتن تحریم ها است. تحریم ها باید برچیده شود و باید تضمین های لازم گرفته شود.

رحمانی با اشاره به مسائل مجلس افزود: هر نماینده در مجلس، نماینده کل ملت است. قانون اساسی می گوید که نماینده در برابر تمام ملت مسئول است. فرمایشات برخی از بزرگان را برخی تفسیر به رای نکنند. مجلس مرکز همه قدرت ها و قانون ها می باشد بنابراین نباید مجلس را تضعیف کرد.

وی ضمن تشکر از سفر هیات دولت و رییس جمهور به استان قزوین بیان کرد: اجرای قانون رتبه بندی معلمان، ساماندهی کارکنان دولت، حل مشکل حق التدریسی ها و شرکتی ها از مسائل اساسی ما است.

نمایندهمردم تاکستان در مجلس خاطر نشان کرد: از دولت و وزرای محترم می خواهم جاده بسیار مهم، ملی و استراتژیک آقچه کند- تاکستان-نیکویه را تکمیل کنند همچنین افزایش تخت های بیمارستانی که ۱۰۰ تخت اضافه شده و ماده ۲۳ نیز برای آن اخذ شده، باید ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات دوهزار میلیاردی تومانی استان قزوین برای آن دیده شود از طرفی نیز منطقه ویژه اقتصادی بسیار روند کندی دارد لذا از مسئولان می خواهم که اقدامات لازم را انجام دهند. چرا این پروژه ملی یک سال است که درجا می زند؟ تامین گازوئیل و سوخت چاه های عمیق مورد نیز توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

کد خبر 6997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    0 0
    معلمان دلسوز واقعی ندارند صنف دارند کار میکند اما همین بسیج فرهنگیان با شمشیر رو در روی ن صنف میایستد و هزاران تهمت و.ناروا وابسته لا اونجا ،اینجا اگرذبسیج فرهنگیان راست میگه چرا تو این سی سال مدافع منافع معلمان در صندوق نبوده چرا همیشه در حقوق معلمان که هر چیزی به هم ارگانها و.وزارتخانه ها میدهند و به معلمان نمیدهند سکوت میکند نمونه اش فوق العاده ویژه نشده یکبار رسانه ها نیاز بزنند که بسیج فرهنگیان امروز بیانیه داد در مورد عدم رتبه بندی ،بسیج فرهنگیان امروز هشدار داد درمورد صندوق ذخیره بسیج فرهنگیان امروز حکایت کرد از مطالبات به حق معلمان گوارا هیچ وقت منافع معلمان به خطر افتاده نبودید گردانید وقت از ارزش مالکانه صندوق بیانیه ندادید
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    1 0
    با سلام این طرح دارای چند ابهام اساسی هست که معلومه شتابزده در مورد آن تصمیم گیری شده و احتمالا شورای نگهبان به آن ایراد می گیرد: 1- در تبصره 6 این طرح گفته شده سوابق دولتی و غیر دولتی کارکنان مشمول این طرح برای بازنشستگی ایشان لحاظ می گردد، در صورتی که این تبصره با قانون نقل و انتقال سوابق بیمه مصوب سال 65 و همچنین نحوه تاثیر سوابق غیر دولتی در احتساب حقوق کارکنان دولت مصوب سال 72 مغایرت دارد و چون این قوانین فعلا ملغی نشده کارمندان و کارگران و نظامیان رسمی شاغل در دستگاه های دولتی و نظامی فعلا نمی توانند سوابق بخش غیر دولتی خود را برای احتساب سنوات لازم برای بازنشستگی انتقال دهند که با تصویب این قانون و شمول آن برای کارکنان شرکتی به احتمال قوی موجب اعتراض کارکنان رسمی خواهدشد(توضیح اینکه طرحی از حدود 3 سال پیش با عنوان نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی در کمیسیون اجتماعی و مرکز پژوهشهای مجلس و ……بررسی و کلیات آن در تاریخ 6/11/1400 در صحن تصویب ولی چون دو شوری شد به کمیسیون برگشت که تا این تاریخ خبری از وضعیت آن نیست). 2- با توجه به اینکه کارکنان مشمول طرح س