کد خبر 7388
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

سوال ملی از وزیر بهداشت اعلام وصول شد

سوال ملی از وزیر بهداشت اعلام وصول شد

سوال ملی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص استفاده از مدیران بخش خصوصی در مصادیق مدیریت دولتی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمد رشیدی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را به شرح ذیل قرائت کرد.

- لایحه اصلاح بند هـ تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۱

- سوال ملی محمود عباس زاده مشکینی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص استفاده از مدیران بخش خصوصی در مصادیق مدیریت دولتی و بلاتکلیفی دانشجویان متقاضی انتقال به داخل کشور.

- سوال ملی محمدصالح جوکار و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم توجه وزارت بهداشت نسبت به انجام تعهدات مشترک با خیرین در ساخت و تجهیز مراکز درمانی.

- سوال ملی فتح الله توسلی و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم توجه وزارت بهداشت به وضعیت بهداشتی و تامین کادر موردنیاز در مراکز درمانی شهرستان ها و روستاها.

- سوال ملی مهدی عسگری و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا و ابهامات در زمینه واکسیناسیون اجباری و عوارض آن.

- سوال ملی احمد راستینه هفشجانی و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص عدم تصویب آئین نامه اجرایی قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان.

انتهای پیام

کد خبر 7388

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =