کد خبر 5440
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

با اعلام وصول سوال جمعی از نمایندگان؛

عبدالملکی و عین‌اللهی برای پاسخ به نمایندگان به مجلس فراخوانده شدند

عبدالملکی و عین‌اللهی برای پاسخ به نمایندگان به مجلس فراخوانده شدند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوالات جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر بهداشت را اعلام وصول کرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سوالات چهار تن از نمایندگان از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را  به شرح زیر اعلام وصول کرد:

سوال ملی محمدرضا صباغیان نماینده مهریز و بافق از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص علت تبعیض در حقوق و دریافتی کارکنان بخش های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 سوال ملی سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص استنکاف از به کار گیری نیروهای بومی توانمند

سوال ملی محمد حسین فرهنگی نماینده تبریز از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص علت تضییع حق حقوق قالیبافان و بافندگان فرش و عدم وصل مجدد بیمه های قطع شده آنان چیست؟ چرا بیمه های جدید واجدان شرایط پذیرفته نمی شود؟

سوال ملی هادی بیگی نژاد نماینده ملایر و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص نتایج تزریق واکسن کرونا به ترتیب نوع واکسن، جنسیت و سن افراد چیست؟ چرا از توان داخلی کشور برای مقابله با کرونا استفاده نمی شود؟

دو سوال ملی کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اینکه چرا سازمان بهزیستی به وظایف و ماموریت های محوله و ذاتی خود به درستی عمل نمی کند و برنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اشتغال، توسعه فعالیت های شغلی و مبارزه با معض بیکاری چیست؟

انتهای پیام

کد خبر 5440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =