کد خبر 7394
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

رئیسی در نطق میان دستور:

رتبه بندی معلمان با پرهیز از بروکراسی اجرا شود

رتبه بندی معلمان با پرهیز از بروکراسی اجرا شود

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: کنترل بازار و گرانی و تورم مردم را تحت فشار قرار داده، فرهنگیان عزیزمطالبات جدی دارند، در بحث اجرایی شدن رتبه بندی معلمان و پرهیز از بروکراسی اجرای دقیق قانون رتبه بندی، اقدامات لازم را به عمل بیاورید.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسین رئیسی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (شنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تبریک عید غدیر خم، گفت:  یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ ۖ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ ۚ وَاللَّهُ یَعْصِمُکَ مِنَ النَّاس؛ با ابزار همدردی با مردم شریف غرب استان هرمزگان به ویژه روستاهای زلزله زده و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار صبر خدواند را خواستارم؛ از زحمات و تلاش‌های همکار  گرامی آقای جباری استاندار و  مدیران این استان قدردانی و تشکر می‌کنیم.

نماینده میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ماهیت اسکتباری رژیم آمریکا و خوی سلطه طلبی آن بر کسی پوشیده نیست که با ذات اسکتبار ستیزی اسلام قابل جمع نیست و باید بدانیم آنها به کمتر از حذف و براندازی نظام اسلامی راضی نخواهند شد؛ البته باید بدانند با حربه و تحریم و فشار اقتصادی نخواهند توانست مقابل پیشرفت ملت رشید ایران را سد کنند؛ بنابراین به سربازان جبهه دیپلماسی توصیه می‌کنم در مقابل زیاد خواهی آمریکا و غرب با صلابت و قدرت ایستادگی کنند و بر منافع ملت شریف ایران پافشاری کنند و بدانند مردم و ملت ایران فرزندان خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حمایت و فرمایش امام خود  را نصب العین خود قرار خواهند داد؛  که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

رئیسی با اشاره به رنج های مردم شریف و ولایتمدار شهر هرمزگان تاکید کرد: مردم با  تحمل رنج‌های فراوان و با شرایط عقب ماندگی تاریخی در بخش‌های مختلف مطالباتی را از دولت دارند که اهم آن را مطرح می‌کنم و مصرانه از دولت مردمی اجابت آن را درخواست دارم. استقرار دانشگاه علوم پزشکی و استقلال نظام سلامت استان هرمزگان را با اصرار می‌خواهم، و معتقدم تا این خواسته بحق مردم محقق نشود عقب ماندگی ناشی از سالیان گذشته جبران نخواهد شد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: تجهیز بیمارستان‌های رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد تکمیل بیمارستان دوم میناب  و راه اندازی بیمارستان زیارتعلی و لیردف استقرار اورژانس هوایی جاسک و بشاگرد از خواسته‌های بحق مردم است. در بارندگی‌های  اخیر شرق هرمزگان و جاری شدن سیل یک دختربچه ۹ ساله جان عزیزش را از دست داد و در مسیر رسیدن به مرکز درمانی برای همیشه پشت رودخانه ماند.

نماینده مردم میناب تاکید کرد: روستاهای گزن وزین و گدو، گوشی و دلاسا، ورائک  سردرنگ و بقیه روستاهای پشت کوه و سیریک از داشتن نعمت راه محرومند و همین موضوع را در بشاگرد، رودخانه و رودان شاهدیم، در شرق شهرستان جاسک مردم با مشکل دسترسی به مراکز درمانی مواجه هستند.

وی خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه راه و شهرسازی تصریح کرد:  جناب آقایان میرکاظمی و قاسمی با گذشت ۶ ماه از سال ۱۴۰۰ متاسفانه هنوز مردمی که منازل  آنها  تخریب شده  در زیر آفتاب با دمای بالای ۵۰ درجه بی سرپناه بسر می‌برند، سازمان برنامه هنوز پرونده این موضوع را به دولت نبرده؛ اکیدا توصیه می‌کنم  خیلی سریع به این مشکل رسیدگی کنید و معضل بی سرپناهی مردم سیل زده را حل و فصل نمایید.

رئیسی در ادامه اظهار داشت: روستاهای اسلام آباد و خراجی فاریاب، کلاهی، گردان سرزه، حکمی، تیاب، ورد و جاسک و... و. که در شهرستان شرق هرمزگان مستعد تاسیس شهرداری و ارتقاء به شهر هستند. محدوده خدمات شهری بخش جوین باید افزایش یابد و این مسئله مطالبه جدی مردم است.

این نماینده مردم  یادآور شد: استان هرمزگان با داشتن ظرفیت‌های فراوان اقتصادی از بیکاری و فقر رنج می‌برند چرا که ظرفیت‌های اقتصادی استان هرمزگان مورد غفلت واقع شده است، متاسفانه  با گذشت ۴ ماه از سال ۱۴۰۱بحث ملوانی و ته لنجی هنوز حل نشده، ملوانان و لنج داران ما منتظر کرامت دولت هستند، صیادان عزیز ما سالیان سال منتظر صدور مجوز هستند و احمال، بیکاری و ضعف شیلات در استان هرمزگان صیادان را رنج می‌دهد.

رئیسی خطاب به وزیر جهاد گفت: از شما انتطار داریم ندای مظلومیت صیادان استان هرمزگان را بشنوید، متاسفانه باید عرض کنم نبود وسایل سرد کننده در منطقه‌ معضلات دیگری است که مردم عزیز را در گرمای تابستان آزرده کرده است از کمیته امداد، ستاد اجرایی و نهادهای اقتصادی مصرانه درخواست دارم در این زمینه مردم عزیز ما را یاری کنند و با تامین لوازم سرد کننده شرایط مناسب زندگی را برای این عزیزان فراهم کنند امیدوارم دولت با جدیت خواسته ها و مطالبات مردم را مورد توجه قراربدهد.

رئیسی در پایان خاطر نشان کرد: کنترل بازار و گرانی و تورم مردم  را تحت فشار قرار داده، فرهنگیان عزیزمطالبات جدی دارند، در بحث اجرایی شدن رتبه بندی معلمان و پرهیز از بروکراسی در این زمینه و اجرای دقیق قانون رتبه بندی، اقدامات لازم را به عمل بیاورید.

انتهای پیام

کد خبر 7394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسوی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    رتبه بندی با این ایین نامه فقط باعث انزجار معلمان از دولت می شود. رییس جمهور بداند این ایین نامه را دشمنان بدخواه ایشان نوشته اند تا معلمان را از دولت انقلابی دلسرد کنند
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    سلام چرا اضافه کاری معلمان را نمی دهید .