کد خبر 7517
۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

نقدعلی:

رئیس قوه قضائیه تکلیف پرونده‌های تخلف آقای روحانی را مشخص کند

رئیس قوه قضائیه تکلیف پرونده‌های تخلف آقای روحانی را مشخص کند

نماینده مردم خمینی‌شهر از رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار دفاع از کیان مجلس در برابر اظهارنظرهای اخیر رئیس جمهور سابق در خصوص مصوبه مجلس و لغو تحریم‌ها شد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی در قالب تذکری گفت: بند (۱۱) ماده (۲۲) آیین‌نامه داخلی مجلس را برای دفاع از کیان مجلس شورای اسلامی تذکر می‌دهم. می‌دانیم مصوبه مجلس در باب مذاکرات مصوبه‌ای بود که مهر تأیید مقام معظم رهبری را داشت و برگ برنده‌ای در تیم مذاکره‌کننده بود اما امروز شاهد هستیم کسی که ۸ سال بانی وضع موجود است و باید پشت میله‌های زندان باشد و محاکمه شود، گعده می‌گیرد و با گستاخی در باب مذاکرات می‌گوید مصوبه مجلس موجب عدم لغو تحریم‌ها شده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: تو می‌خواستی شرف ما را به باد دهی، مجلس شورای اسلامی جلوی این رویه را گرفت از این رو انتظار می‌رود شورای عالی امنیت ملی ورود کند چرا که امروز او چندین نوبت پرونده در قالب ماده ۲۳۴ آیین‌نامه مجلس و گزارش کمیسیون اصل ۹۰ دارد که پرونده‌های او به دستگاه قضایی ارسال شده است.

وی ادامه داد: البته او در یک سال اخیر در لانه خزیده بود اما مجدداً دم درآورده است و گعده می‌گیرد (تذکر رئیس مجلس در خصوص رعایت مسائل اخلاقی در انتقادات) از رئیس مجلس می‌خواهیم از کیان مجلس حمایت کند و از مصوبه‌ای که به تأیید مقام معظم رهبری رسید و با تأکید وزیر امور خارجه برگ برنده در مذاکرات بود، دفاع کند.

این نماینده  مردم در مجلس یازدهم مطرح کرد: از رئیس قوه قضائیه نیز می‌خواهیم تکلیف پرونده‌های تخلف آقای روحانی را مشخص کند، ملت منتظرند ببینند کسی که هر جا می‌روی اثر سوء مدیریت و عملکرد بد او هویدا است چه سرنوشتی دارد؛ او کیان مجلس را زیر سوال می‌برد.

نقدعلی اظهار داشت: در بحث دریاچه ارومیه در زمان ایشان ۶ هزار میلیارد تومان هزینه شد و سال ۹۸ بعد از آن بارندگی شدید و سیل به لطف خدا دریاچه ارومیه جان گرفت و او این اتفاق را به نام خود تمام کرد اما اکنون شاهد وضعیت دریاچه ارومیه هستیم. سایر مسائل اقتصادی و مباحث دیگر دست کمی از شرایط دریاچه ارومیه نداریم. از رئیس قوه مقننه می‌خواهیم از جایگاه مجلس حراست کند و جلوی اینگونه اظهارنظرها را بگیرد. همچنین از حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای تقاضا می‌کنیم سریعاً به پرونده‌های ۲۳۴ این فرد رسیدگی شود.

انتهای پیام

کد خبر 7517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =