کد خبر 7694
۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

گودرزوند:

وزیر کار را زودتر مشخص کنید

وزیر کار را زودتر مشخص کنید

نماینده مردم رودبار در مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: وزیر کار را زودتر مشخص کنید؛ بخش های زیرمجموعه این وزارتخانه همچون سازمان تأمین اجتماعی باید بازنگری شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه)  در نطق میان دستور ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، گفت: منطق اداره کشور بر این است که سیاستگذاری بر اساس اجرای درست شکل گیرد.

وی افزود: در کشوری که ادعای مکتب حسینی(ع) را داریم، قاعدتا عدالت و توزیع آن در همه ابعاد بر محور ظرفیت ها باید باشد، هم در توزیع امکانات و هم در استفاده از ظرفیت های منابع که محور عدالت است.

نماینده مردم رودبار در مجلس ادامه داد: بنا بر اعتقاد بسیاری از کارشناسان برجسته مدیریتی و اقتصادی، عدم به کارگیری صحیح از ظرفیت ها، زمینه بسیاری از مشکلات موجود در تلنبار شدن آنها است. به خانواده های مصیبت زده از سیل تسلیت می گویم و باور دارم اگر باران باریدن برای کشور مصیبت و خسارت به بار می آورد، به این دلیل است که مدیران وظایف خود را در زمان مشخص و به درستی انجام نمی دهند.

گودرزوند چگینی خطاب به رئیس جمهور گفت: انتظار می رود، نسبت به بازنگری در انتصابات مدیران ارشد اقدام کنید تا زحمات شبانه روزی جنابعالی و تیم تلاشگر شما بیهود و بدون خروجی نباشد. بخشی از مدیران صرفا به دنبال گذران زمان، گرفتن حق مسئولیت و دادن اطلاعات غلط و گزارش های غیرمستند و دوری از مردم هستند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم نگران معیشت، تولید و گرانی روزافزون خدمات هستند. در خصوص وزارت کار انتظار می رود، وزیر کار را زودتر مشخص کنید. بخش های زیرمجموعه این وزارتخانه همچون سازمان تأمین اجتماعی باید بازنگری شود. از وزرا می خواهم نسبت به شهرستان های محروم و شهرستان هایی که منابع سرشار دارند اما محروم نگاه داشته شده اند، به صورت جدی نگاه شود.

انتهای پیام

کد خبر 7694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =