کد خبر 7733
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

نادری:

بعضی پروژه‌های مسکن مهر هنوز روی خاک است

بعضی پروژه‌های مسکن مهر هنوز روی خاک است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی از شهر پردیس بازدید داشتند.

به گزارش نمایندگان ما، در بازدیدی که امروزاحمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی از شهر پردیس داشتند پیشنهاد شده تا ۱۵ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ برای این شهر تعیین و در صحن علنی مجلس پیگیری شود.

حدود ۱۴ هزار واحد از ۸۴ هزار واحد مسکن مهر پردیس در استان تهران هنوز به اتمام نرسیده است. البته به گفته‌ی برخی متقاضیان، واحدهای تحویلی هم دارای نواقصی در خدمات، محوطه‌سازی، تاسیسات وغیره است. مدتی قبل مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به ایسنا گفته بود که بعضی پروژه‌های مسکن مهر هنوز روی خاک است.  او عنوان کرد تکمیل مسکن مهر شهر جدید پردیس ۸۰۰۰ میلیارد و دیگر شهرها ۷۰۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

بجز ۸۴ هزار واحد مسکن مهر قرار است تعداد ۲۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن نیز در این شهر ساخته شود.

به منظور بررسی روند ساخت واحدهای مسکونی و پروژه‌های زیربنایی و روبنایی شهر جدید پردیس، امروز احمد نادری ـ نماینده مردم تهران در مجلس و علیرضا جعفری ـ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از شهر جدید پردیس بازدید کردند.

احمد نادری هدف از این سفر را بازدید از پروژه‌ها و بررسی آخرین وضعیت واحدهای مسکن مهر عنوان و تاکید کرد: عمده مسائل مردم در فاز٨ مربوط به کیفیت و نحوه واگذاری‌های واحدهای مسکن مهر بود که به صورت میدانی بررسی و برخی از این موارد همین‌جا حل و فصل شد. برخی دیگر از موارد در مصوبات سفر گنجانده شد تا در دراز مدت پیگیری و حل شود از جمله اینها تخصیص ١۵ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ١۴٠٢ بود که مقرر شد در لایحه بودجه، صحن علنی مجلس و کمسیون تلفیق این اقدام مهم را انجام دهیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هم‌چنین به موضوع سیلاب و آبگرفتگی فاز ٨ و تصفیه‌خانه فاضلاب پرداخت و گفت: شرکت عمران به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شخصاً پیگیر موضوع مترو پردیس و بیمارستان الغدیر است افزود: پروژه‌های بزرگ مقیاس که محرک توسعه شهرستان است باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

نادری گفت: کارگروه مطالبات مردمی در دفتر وی تشکیل شده تا نمایندگان مردم در پردیس متناوباً با تشکیل جلسه و بیان مشکلات، موضوعات مردم را پیگیری کنند.

هم‌چنین علیرضا جعفری ـ معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در خصوص بازید از فاز ٨ شهر جدید پردیس گفت: عمده درخواست‌های مردم تحویل واحدهای باقیمانده است. در جلسه با سازندگان تصمیماتی اخذ کردیم تا برنامه زمان تحویل واحدها را به مردم اعلام کنیم.

وی افزود: سایر مطالبات شهروندان در خصوص مسائل زیر بنایی، روبنایی و پروژه‌های محله‌سازی نیز مورد ارزیابی قرار گرفت که امیدواریم دستگاه‌های خدمات‌رسان مرتبط همکاری لازم را در رفع این مشکلات به کار گیرند.

جعفری تاکید کرد: مشکلات قانونی تعیین تکلیف مسکن مهر از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 7733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =