کد خبر 7793
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

یزدی خواه:

وزارت ارشاد باید در دادن مجوز کنسرت تامل بیشتری کند

وزارت ارشاد باید در دادن مجوز کنسرت تامل بیشتری کند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در موضوع لغو کنسرت، وزارت ارشاد باید تامل و عنایت بیشتری داشته باشد؛ شورای تامین استان و شهرستان مسئولیت امنیت عمومی و رعایت مصالح عمومی جامعه است.

سید علی یزدی خواه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، گفت: در جامعه ما هزاران کنسرت‌ برگزار می‌شود و عدد کوچک و انگشت شمار از آنها ممکن است به دلیل مسائل محلی، موقعیت‌های زمانی و موضوع برگزاری مورد نقد و بررسی مجدد قرار گیرد.

وی در عین حال افزود: شایسته است همه ابعاد و جوانب یک کنسرت از ابتدا سنجیده و هماهنگی لازم میان دستگاه‌های استانی و شهرستانی ایجاد شود.

یزدی خواه ادامه داد: در برگزاری یک کنسرت باید حساسیت‌های مقطعی، موقعیت تاریخی. زمانی و نحوه اجرا، گنجایش سالن‌ها و تعداد بلیت‌ها از اول بررسی شود و سپس برای اقدام کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه باید قوی‌تر و مناسب‌تر عمل کند. چرا باید مجوزی بدهد که بعداً شورای تامین به لحاظ مسائلی مجبور به لغو آن می‌شود.

وی افزود: وزارت ارشاد باید در این موضوعات تامل و عنایت بیشتری داشته باشد؛ شورای تامین استان و شهرستان مسئولیت امنیت عمومی و رعایت مصالح عمومی جامعه است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی ادامه داد: این موضوع لغو کنسرت برای شورای تامین هم جالب نیست و باعث آزردگی خاطر آنها می‌شود، اما قبل از اینکه شورای تامین این اقدام را انجام دهد و زیر سوال برود، باید مسئول ارشاد استان در این زمینه بررسی‌های جامع داشته باشند.

انتهای پیام

کد خبر 7793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =