کد خبر 8016
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

حاجی پور:

طرح ساماندهی، تامین و تربیت نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش تهیه شده است

طرح ساماندهی، تامین و تربیت نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش تهیه شده است

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی در نشست امروز کمیسیون آموزش، از بررسی مجدد طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در نشست امروز خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد) این کمیسیون، عنوان کرد: نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با حضور میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و جلال محمودزاده طراح یکی از طرح های ساماندهی، تامین و تربیت نیروی انسانی آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست مشترک رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به بیان نقطه نظرات خود پرداخت و اعضای کمیسیون نیز در پاسخ به وی بر ضرورت تأمین نیازهای آموزش و پرورش تأکید داشتند.

وی یادآور شد: تأکید اعضای کمیسیون بر ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش از نیروهای فعال در آموزش و پرورش اعم از نیروهای حق التدریس، خرید خدمات آموزشی، پیش دبستانی، نهضت سواد آموزی و غیرانتفاعی بود و در همین راستا طرح ساماندهی، تامین و تربیت نیروی انسانی آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش تهیه شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در نشست امروز نیز مقرر شد ۲ طرح از کمیسیون در زمینه ساماندهی، تامین و تربیت نیروی انسانی آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش راهی صحن علنی مجلس شود.

انتهای پیام

کد خبر 8016

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    با سلام و احترام بنده با ۳۸ سال سن و رشته ی آموز ابتدایی ۶ سال هست که مربی پیش دبستانی ضمیمه دولتی هستم نمی توانم در آزمون ماده ۲۸ شرکت کنم لطفا تدابیری اتخاذ شود که به ازای سابقه از سن کم شود دو سال پیش قرار بود مجلس طرح تعیین تکلیف معلمان غیر رسمی را تصویب کند ولی به علت بسیاری از کارشکنی ها تا کنون اقدامی صورت نگرفته . لطفا پیگیری بفرمایید . با سپاس