کد خبر 8073
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

زنجانی:

فضای مجازی ساماندهی شود

فضای مجازی ساماندهی شود

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس گفت: فضای مجازی ساماندهی شود، تا کی باید با سهل انگاری با فضای مجازی مواجه شویم. باید با کار اطلاعاتی معلوم شود پشت این اقدامات چه جریاناتی هستند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، علی زنجانی حسنلوئی در نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: دریاچه ارومیه آخرین نفس های خود را می کشد و از رئیس جمهور می خواهم بودجه در نظر گرفته شده برای احیای این دریاچه را به موقع اختصاص دهد.

وی افزود: تا به امروز یک ریال برای طرح های عمرانی استان تخصیص داده نشده، در حالی که از ۲ ماه دیگر فرصت عملیات عمرانی در منطقه از بین می رود.

زنجانی حسنلوئی با اشاره به مشکلات معیشتی بازنشستگان گفت: لازم است به صورت عاجل و سریع مصوبات قانونی پرداخت و افزایش حقوق بازنشستگان اجرا شود.

نماینده مردم نقده در مجلس گفت: فضای مجازی لازم است ساماندهی شود، امروز به شرایطی رسیده است که علاوه بر مسئولان به خانواده های آنها نیز توهین می شود، تا کی باید با سهل انگاری با فضای مجازی مواجه شویم و باید با کار اطلاعاتی معلوم شود پشت این اقدامات چه جریاناتی هستند.

انتهای پیام

کد خبر 8073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =