کد خبر 8251
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

کریمی:

شروع اجرای رتبه بندی معلمان با اولین واریزی/ آموزش و پرورش ایرادات اولین واریزی به حساب معلمان را شفاف توضیح دهد

شروع اجرای رتبه بندی معلمان با اولین واریزی/ آموزش و پرورش ایرادات اولین واریزی به حساب معلمان را شفاف توضیح دهد

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان در کشور گفت: با اولین واریزی دولت به حساب معلمان اجرای طرح رتبه بندی معلمان در کشور اجرایی شد.

به گزارش نمایندگان ما، علی کریمی فیروزجایی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: افزایش کیفیت آموزشی و ارتقای منزلت معلمان هدف عمده طرح رتبه بندی معلمان است. واریزی های جدید وزارت آموزش و پرورش به حساب معلمان اولین گام در مسیر تعالی جایگاه آنان در عرصه مدیریتی کشور است.

وی افزود: گام های بعدی دولت برای صیانت از مقام معلمان محکم تر برداشته خواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اظهار اینکه نه آموزش و پرورش و نه معلمان نگاه انتفاعی و مادی به رسالتشان ندارند، یادآور شد: آموزش و پرورش پیشران توسعه فرهنگی در کشور است که در تحقق پیشرفت و بالندگی همه جانبه ایران اسلامی نقش اساسی دارد.

کریمی فیروزجایی با اشاره به اعتراض برخی معلمان و نیز اشکالات موجود و تفاوت در میزان پرداختی به معلمان مشمول طرح رتبه بندی گفت: وزارت آموزش و پرورش باید در خصوص ایرادات مربوط به اولین واریزی به حساب معلمان شفاف توضیح دهد. تا تعیین مکانیزم نهایی اجرای طرح رتبه بندی معلمان، برخی نقایص و اشکالات طبیعی به نظر می‌رسد که قابل رفع است.

دبیر هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر تلاش دولت و مجلس یازدهم برای رفع دغدغه های معیشتی فرهنگیان افزود: صبوری و متانت ستودنی فرهنگیان، فرصت را برای رسیدگی بهتر مسئولان به خواسته های بحق آنان فراهم می کند.

انتهای پیام

کد خبر 8251

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • A IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    0 0
    باسلام .اگردولت تمام استثنائات وتبعیض رارازپرداختی حقوق بگیران بردارد وباتوجه به طبق ورتبه تمامی حقوق بگیران بیت المال وهمترازی آن ورفع تبعیض مثل سهمیه هیات علمی و...درجاهای مختلف و...یکبا برای همیشه مشکل حذف وگرنه بافزایش حقوق چند برابرسی استثناوات مثل هیات علمی و....مشکل حل نمیشود وتبعیض وبی عدالتی درپرداخت وتورم و...خواهد بود و...