کد خبر 8373
۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

در حاشیه نهمین مجمع سازمان اکوسای؛

روسای دیوان محاسبات ایران و آذربایجان دیدار و گفتگو کردند

روسای دیوان محاسبات ایران و آذربایجان  دیدار و گفتگو کردند

رئیس کل دیوان محاسبات کشور در حاشیه‌ی نهمین مجمع سازمان اکوسای در نورسلطان پایتخت قزاقستان، پذیرای همتای آذربایجانی خود بود.

به گزارش نمایندگان ما، مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور در حاشیه‌ی نهمین مجمع سازمان اکوسای در نورسلطان پایتخت قزاقستان، پذیرای همتای آذربایجانی خود بود.

بذرپاش سطح مراودات را برازنده دو کشور همسایه ندانست و تاکید کرد دیوان‌ محاسبات ایران و آذربایجان اگر فعالتر اقدام کنند، قطعا بر سطح همکاری دولت‌ها نیز افزوده خواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در منازعات منطقه‌ای به عنوان سیاست راهبردی جمهوری اسلامی، امنیت آذربایجان را امنیت ایران دانست و با یادآوری احترام همیشگی ملت و دولت ایران به آذربایجان، و خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه با همکاری می‌توانند مسائل فیمابین را رفع کنند و نیازی به دخالت مخرب بیگانگان نیست.

رئیس کل دیوان محاسبات کشورمان در پایان، خواستار بررسی کارشناسان دو دیوان جهت افزایش همکاری‌های مشترک و حسابرسی همزمان در موضوعات منطقه‌ای شد.

ووگار گل محمداف رئیس دیوان آذربایجان نیز در این دیدار، به فرصت‌های همکاری میان دو کشور اشاره کرد و استفاده از این فرصت‌ها را نیازمند برنامه‌ریزی دقیق دانست.

وی افزود: برای مشارکت در تمامی زمینه‌ها آماده‌ی همکاری با دیوان محاسبات ایران هستیم.

انتهای پیام

کد خبر 8373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =