کد خبر 8614
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

فلاحی:

آب به‌صورت متوازن به همه محله‌های همدان نمی‌رسد

آب به‌صورت متوازن به همه محله‌های همدان نمی‌رسد

نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید بر اینکه همدان خط لوله اضطراری و پدافندی آب ندارد، گفت: در این زمینه از وزارت نیرو درخواست کرده‌ایم تا موضوع را پیگیری کند.

به گزارش نمایندگان ما، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «معضل تامین آب همدان در حال برطرف شدن است»، بیان کرد: علت بروز تنش آبی در همدان کم کاری مدیران پیشین و پیگیری نکردن اجرای پروژه و تخصیص نیافتن اعتبارات کافی است.

وی افزود: با اتصال مسیر سد تالوار تنش آبی شهر همدان موقتاً حل می‌شود؛ ۱۲۰ کیلومتر از مسیر این خط لوله در دولت‌های نهم و دهم اجرایی و سپس کار متوقف شده و دولت‌های یازده و دوازدهم  نیز ۱۸ کیلومتر باقی مانده این پروژه را تکمیل نکرده است اما الان این پروژه در مرحله نهایی است و بر اساس وعده‌های داده شده، طی یکی دو هفته آتی پایان می‌یابد.

نماینده مردم همدان در مجلس همچنین با تاکید بر اینکه همدان خط لوله اضطراری و پدافندی آب ندارد، اظهار کرد: حتی شبکه داخلی شهر همدان دچار مشکلاتی است و هنوز آب به‌صورت متوازن به همه محله‌های این شهر نمی‌رسد؛ راه حل این معضل تعمیر و به روزرسانی شبکه آب‌رسانی و تامین منبع‌هایی میانی برای پمپاژ آب به همه نقاط است. در این زمینه از وزارت نیرو درخواست کرده‌ایم تا موضوع را پیگیری کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 8614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =