کد خبر 8615
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

فروردین:

در برخی از ورزشگاه‌ها شرایط حتی برای حضور آقایان نیز فراهم نیست

در برخی از ورزشگاه‌ها شرایط حتی برای حضور آقایان نیز فراهم نیست

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس با تاکید بر اینکه در برخی از ورزشگاه‌ها شرایط حتی برای حضور آقایان نیز فراهم نیست، معتقد است که حضور بانوان در ورزشگاه‌ها زمانی ارزشمند است که زیرساخت‌های لازم در این خصوص فراهم باشد.

به گزارش نمایندگان ما، محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور بانوان تماشاچی در ورزشگاه در جریان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: اگر زیرساخت برای حضور بانوان فراهم باشد، حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ارزشمند است اما وقتی زیرساختی فراهم نباشد، حتی حضور آقایان نیز در چنین شرایطی به صلاح نیست.

وی با تاکید بر لزوم حفظ شأن و منزلت بانوان در ورزشگاه‌ها، اظهار کرد: حضور بانوان در سکوهای تماشاگری ورزشگاه‌ها اقدام بسیار خوبی است اما امیدوارم آغاز حضور بانوان تماشاگر فوتبال در ورزشگاه‌ها موجب خدشه‌دار شدن شأن آن‌ها نشود؛ متاسفانه سیستم‌های ورود و خروج، امکانات و خدمات رفاهی موجود در ورزشگاه‌ها هیچ کدام قابل قبول نیست.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس با بیان اینکه «در برخی از ورزشگاه‌ها شرایط حتی برای حضور آقایان نیز فراهم نیست»، تاکید کرد: وزارت ورزش باید در این زمینه ورود و حتماً برنامه‌ریزی کند تا تمام امکانات رفاهی برای بانوان و آقایان در ورزشگاه ها فراهم شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 8615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =