کد خبر 8647
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

غضنفرآبادی در گفتگو با نمایندگان ما:

ورود دستگاه قضا به مقابله با گران‌فروشان بلیط اربعین/ مجازات متخلفان قاطعانه خواهد بود

ورود دستگاه قضا به مقابله با گران‌فروشان بلیط اربعین/ مجازات متخلفان قاطعانه خواهد بود

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: در صورتی که برای قوه قضائیه تخلف و گران‌فروشی در اربعین محرز شود، با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان، اظهار داشت: قطعاً با گران‌فروشان و کسانی که در ایام اربعین به دنبال سودجویی هستند، برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر اینکه مسئولان راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی باید بر قیمت بلیط و نوع خدمت رسانی به زوار اربعین نظارت کنند، دستگاه قضا و سازمان تعزیرات هم حتماً بر اساس گزارش‌هایی که از سوی مردم و دستگاه‌های مختلف دریافت می‌کنند، با مختلفان و گران‌فروشان بلیط حمل و نقل اربعین برخورد خواهند کرد.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دادستانی کل کشور هم حتماً پیگیری خواهد کرد تا کسی سو استفاده و گران‌فروشی نکند و با کسانی که در افزایش قیمت‌های بلیط اربعین نقش داشتند، برخورد می‌شود.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: زائران با عشق و علاقه می‌خواهند به کربلا بروند و نباید به آنان ظلم و ستم شود و قیمت بلیط‌های حمل و نقل اربعین به صورت نامتعارف افزایش پیدا کند.

غضنفرآبادی متذکر شد: همان طور که در سال‌های گذشته با گران‌فروشان و کسانی که حقوق زوار اربعین را نادیده گرفتند و گران‌فروشی کردند، برخورد شده است، قطعاً در صورتی که امسال هم برای قوه قضائیه تخلف و گران‌فروشی در اربعین محرز شود، با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد و احکامی هم که برای این افراد صادر می‌شود، محکم و قاطعانه خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 8647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =