کد خبر 8854
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

سلیمی:

عده‌ای در مجلس مواضع خود در مورد گشت ارشاد را فراموش کرده‌اند/ زمانی از ساپورت پوشیدن زنان هم سوال کردند

عده‌ای در مجلس مواضع خود در مورد گشت ارشاد را فراموش کرده‌اند/ زمانی از ساپورت پوشیدن زنان هم سوال کردند

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: عده ای زمانی از گشت ارشاد دفاع می کردند اما امروز مقابل آن ایستاده اند و برخی در همین مجلس از رئیس جمهور وقت به صورت مکرر به خاطر ساپورت پوشی بانوان سوال می کردند؛ این افراد چگونه گذشته را به فراموشی سپرده اند؟

 به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) با تشکر از مهمان نوازی ملت عراق و همچنین مردم استان های خوزستان، کردستان، کرمانشاه و ایلام در ایام اربعین، در تذکری شفاهی گفت: حادثه ای که برای مهسا امینی پیش آمد، قلب همه ما را به درد آورد، زیرا دختر همه ما بود و تمامی دختران و پسران این سرزمین فرزندان ما هستند. در این رابطه می طلبد اجازه داده شود دستگاه های مسئول نتیجه نهایی را اعلام کنند.

وی ادامه داد: چرا برخی با قضاوت زودهنگام به ضدانقلاب اجازه جناح می دهند، عجیب است که برخی از این حادثه برای حمله به ارزش ها، حجاب، مقدسات و حتی آیات حجاب استفاده کرده اند. آیا این امر طبیعی است؟

سلیمی افزود: امینی تشکر می کنیم که با مرزبندی اجازه ندادند ضدانقلاب از این فرصت استفاده کند، البته روشن است که عده ای که زمانی از گشت ارشاد دفاع می کردند، امروز مقابل آن ایستاده اند؛ عده ای در همین مجلس از رئیس جمهور وقت به صورت مکرر به خاطر ساپورت پوشی برخی بانوان سوال می کردند و یادمان نمی رود که چه کسانی مصوبه گشت ارشاد را تدوین کردند! این افراد چگونه گذشته را به فراموشی سپرده اند؟

وی با تشکر از وزارت جهاد کشاورزی خواستار پرداخت مطالبات گندمکاران شد و گفت: می طلبد وضعیت معلمان طرح مهرآفرین تعیین تکلیف شود تا در آستانه مهر انگیزه ای برای معلمان باشد.

انتهای پیام

کد خبر 8854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    0 0
    مرگ این خانم بدست خود عوامل اغتشاش برنامه ریزی شده است انها برای ضربه زدن به اسلام و مملکت از خودشان می کشند و به اسم اسلام و مملکت تمام می کنند در آینده نزدیک تمام اینها روشن می شود ننگ برکسانی با ندانسته با اینها همراه شده اند هنوز به درجه ای از فهم و شعور نرسیده اند که دوست و دشمن را تشخیص دهند